hoi hoi, kan ik al wel symptomen voelen in mijn geval of niet??? want ik voel me echt beroerd; misselijk ontzettend moe de hele dag (kan gewoon niks doen) zere borsten mijn darmen werken ook niet mee moet elk half uur naar de wc om te plassen (drink niet meer als normaal) en ik had gister een hele erge buikpijn ik zal hier ff mijn banner neer zetten en ik ga uit van en cyclus van 30 dagen
hoi Samantha, sommige vrouwen hebben veel symptomen en andere helemaal niet. Het hebben van symptomen zegt niet veel over of je wel of niet zwanger bent. Je zult gewoon moeten testen, dan weet je waar je aan toe bent. Ik hoop dat je zwanger bent! Mirjam
ik hoop het ook en ik ga morgen testen dit is mijn temp: 15 juni 36.7 16 juni 36.6 17 juni 36.7 18 juni 36.6 19 juni 36.9 en heb vandaag (19 juni) mijn NOD
ben nou twee dagen overtijd en heb een test gedaan maar die was negatief heb ik misschien te vroeg getest ik ga van de week nog een test doen denk ik maar dan
dan had ik nog een vraagje???? die heb ik een tijdje geleden ook in en ander topic gezet maar hier komt mijn vraag : : : ben ik zwanger geweest hallo, allemaal ik heb een vraagje ik was een ongeveer anderhalve week overtijd maar had nog geen test gedaan en voelde me af en toe wel wat apart. af en toe misselijk enz. maar ik ben op 9 december aangereden door een auto en ik vloog over de motorkap heen. en kwam met een aardige klap op de grond terecht. en ben met ambulance naar het ziekenhuis gereden. en toen moest mijn vriend bijna huilen want hij dacht alleen maar aan mij en van: als ze nou zwanger is zijn we het dan niet kwijt enz. en dat vond ik wel lief van hem. toen hij dat tegen mij zei. en ik had erge last van mijn rug en ze wouden foto's nemen om te kijken of er niks ernstig aan de hand was. maar toen herinnerde mijn vriend mij eraan dat ik overtijd was maar daar was ik op dat moment niet mee bezig want ik had best veel pijn in mijn rug en kon amper zitten of staan. maar die foto's konden dus niet omdat ik overtijd was en ze wouden geen risico's nemen in het ziekenhuis. en de die avond was er niks aan de hand maar de volgende dag werd ik spontaan ongesteld. en kon dat door de klap komen of heb ik het mis. ik hoor het wel groetjes samantha
hoi Samantha, nee hoor, dat komt niet door die klap. Je zou toch wel ongesteld geworden zijn. Als je al zwanger geweest zou zijn (wat ik dus niet weet omdat je geen test hebt gedaan) was het toch misgegaan, je lijf had dat dan zo besloten. De baarmoeder beschermt alles zo goed, dat je van een klap echt niet een miskraam kunt krijgen. Dus je hoeft je geen zorgen te maken daarover. Mirjam