verfprobleem

Discussion in 'De lounge' started by Stephanie20, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee en kan ik wat raad/tips krijgen. Wij wonen in een volledig vernieuwd huis, onze ramen en deuren zijn in hout en moeten dus een kleurtje krijgen. Je raad het misschien al, ik ben een grote pot verf gaan halen in een bepaald kleur, dat op zich heel mooi is alleen past het gewoon niet bij ons huis!!
    Ik heb de verf laten mengen. Zou ik terug kunnen gaan en kunnen vragen ofdat ze het 2 tinten donkerder maken of zou dit niet lukken? Het lijkt me echt zonde van die verf, een grote pot van 5 liter, om die zomaar weg te doen zonder te gebruiken. En nieuwe verf kopen lijkt me wel erg duur. Manlief zal volgens mij niet erg tevreden zijn, de deur is al geverfd maar het is dus echt lelijk, het zou dus donkerder moeten zijn.

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Moet geen probleem zijn toch?

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk is dat ze de verf donkerder kunnen maken.

4. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

eerlijk gezegd denk ik dat dit niet gaat. Juist om deze redenen kun je ook een klein potje nemen als proef. Per kleur moeten er verschillende kleuren in en zomaar donkerder maken zal niet werken denk ik.

Mijn idee is dat je je geld en verf dan gewoon kwijt bent en nieuwe moet kopen

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Volgens mij kun je de pot verf niet terug brengen is eigen risico. Hopelijk kun je de kleur nog wat donkerder laten maken.

6. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Ik wil de verf niet terug brengen ik wil hem gewoon 2 tinten donkerder. Ik heb mijn verf gehaald in een verffabriek, daar mengen ze hem waar je bij staat. Nu was het effect op het papier helemaal anders dan op mijn deur. Ik hoop dat we er nog iets mee kunnen doen anders is het echt wel zonde van mn geld!

7. shivra

shivra Actief lid

Aug 23, 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Ik heb het even voor je gevraagd aan mijn mannetje, die werkt in een drukkerij, en die zegt dat het wel moet kunnen. Als bij hun een kleur te licht is mengen ze hem ook net zolang totdat deze donkerder is. De vraag is of ze het voor je willen doen bij de verffabriek.

Succes!

Share This Page