Meiden ik had gisteren mijn weekelijkse uitkering moeten ontvangen maar heb hem nog niet. Nu snap ik dat als de paashaas geweest is dat het wat later kan zijn, maar zou het dan vandaag moeten komen of morgen? Wie o wie heeft er toevallig overgebeld of weet het
Als het goed is komt het vandaag. Normaal inderdaad maandag overschrijven--> woensdag binnen nu maandag niet maar dinsdag. dus vanaf 9.00 of 13.00 moet het erop staan. tijdje geleden iets van betaal data's gevonden en daar zag ik het staan, kan het nu alleen niet meer vinden , maar is blijven hangen in mijn grijze brij dat het 1 of 2 x later komt.
ik had het er gisteren netjes op tijd opstaan,anders even bellen want ze zijn mij ook eens een keer vergeten.kreeg ik het toen pas een week later!
oke nou wacht het af tot 15 uur is het niet binnen dan ga ik bellen, want moet ingredienten halen voor een taart. Jongste van mijn vriend is jarig zaterdag dus moet wel een taart kunnen maken voor hem.
ik moet beleg e.d. halen heb nog wel een beetje maar deze week is gereserveerd voor het boodschappen budget. dus ook ik moet wachten (als ik alles in 1 x wil halen) Edit: hier is het binnen.
Ik had het vandaag, als je belde naar uwv (moest ik doen vanwege ziekmelding) kreeg je ook al te horen dat het een dag later zou zijn