dat heeft hij dan toch al gedaan? Pff nee idd ik moet er niet aan denken om ooit i`n zo`n situatie te komen
ik zal hem ook niet vergeven puur om het feit dat als hij vreemd gaat hij meer gevoelens heeft voor de ander dan voor mij je gaat niet zomaar vreemd meestal is je realtie toch wat minder en laat je partner de gevoelens naar een ander toe de vrije loop. en vertrouwen zul je nooit weer optimaal krijgen en de basis van een relatie lijkt me toch dat je een ander kunt vertrouwen.
nee zou hem nooit vergeven. Dat is voor mij gelijk exit, want ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen.
Ik denk ook niet dat 't het hem zou kunnen vergeven, vooral omdat ik denk dat ik hem dan echt niet meer zou vertrouwen en dan zit de relatie sowieso niet goed. Maar misschien denk ik er wel heel anders over als ik daadwerkelijk in die situatie terecht zou komen.
No way dat ik hubbie zou vergeven! En ik weet zeker hij mij ook niet als ik ontrouw zou zijn. Het is gewoon een kwestie van vertrouwen aan beide kanten. Ik moet er zelf echt niet aan denken om mijn man ontrouw te zijn en hopelijk hubbie ook niet!
Nee ik denk het niet echter zeg nooit nooit natuurlijk, mensen zijn rare wezens, ik zou het hem niet kunnen vergeven denk ik omdat ik hem dan niet meer kan vertrouwen en dat is toch heel belangrijk in een relatie, ik zou het bij elk incident weer omhoog halen en dat is niet vergeven natuurlijk...
Dit is hoe ik erover denk: NEE! Gadverdamme. Het idee alleen al dat ie zijn l*l bij een vreemde erin gestopt heeft. Opzouten! Ik denk dat niemand daar makkelijk over denkt, behalve kennelijk de vreemdganger in kwestie. En ik denk ook dat kinderen er geen baat bij hebben om in een gezin te zitten waarbij de ouders geen vertrouwen meer hebben in elkaar. Dan kun je beter uit elkaar gaan en goede afspraken maken over co-ouderschap e.d. Zoals ik al schreef, dit is hoe ik erover denk. Hoop NOOIT in zo'n situatie te komen en als dat toch het geval zou zijn moet de praktijk uitwijzen wat ik echt zou doen. Conclusie: Ik heb dus geen idee
Kan ik niet zo over oordelen...Je weet nooit hoe je reageert als je daadwerkelijk in zo'n situatie terechtkomt. Ik kan me beide kanten indenken..
Heb het helaas in m'n vorige relatie mee gemaakt en nee, ik heb het hem niet vergeven. Voor mij was dat gelijk einde relatie. Maar het was voor mij eigenlijk meer de druppel die de emmer deed overlopen, want het was al een slopende relatie. Bij m'n huidige vriend zou ik er misschien nog wel over na willen denken, maar ik hoop het gewoon nooit meer mee te maken.
het is niet altijd beter om voor de kids bij elkaar te blijven. ik denk dat in sommige gevallen een scheiding met goede afspraken en een goed overleg beter is dan een gezin waar continu ruzzie is, argwaan, geen vertrouwen etc. ouders zijn het voorbeeld voor kinderen en als die samen geen stabiele relatie kunnen hebben (wat in mijn geval van vreemdgaan partner zeker niet meer mogelijk zou zijn want zou hem niet kunnen vergeven) dan is dit zeker niet goed voor de kids en zou voor mijn de keus om uit elkaar te gaan meer goed hebben dan slechts. heb het dan wel over echt vreemdgaan en niet over een kusje
Ik weet het niet... Ik zeg altijd tegen m'n man dat het dan direct over is. Maar als het echt zou gebeuren, weet ik niet hoe het dan zal gaan. Zal toch ook wel aan de situatie liggen. Crisis wordt het dan sowieso, maar verder weet ik het niet. En hoop er ook nooit achter te komen.
Oh jawel ben in vorige relaties ook wel eens bedonderd...en voor mijn huidige vriend geld...vreemdgaan is spullen pakken en wegwezen, sterker nog, ik heb zn spullen al ingepakt, voordat 'ie uitgepraat is ik wil dan niet eens meer weten, hoe en waarom....hoe ik me erbij zou voelen kan hij vantevoren inschatten..dus als hij liever nadenkt met zn lul ipv met zn verstand, dan kan 'ie vertrekken er is gewoon niks kwetsender en respectlozer naar je partner toe dan met een ander gaan liggen wippen
Jij weet het dus...Maar uit ervaring. Veel meiden hier weten het niet. Dus hoe moet je dan zonder dat je weet wat je dan voelt. Daarom zeg ik, je weet pas wat het met je doet als je het meemaakt.
Nee ik vergeef het niet... Mijn ex kon niet van andere vrouwen afblijven na de geboorte van mijn zoon, ben er achter gekomen en heb direct mijn spullen gepakt en mijn zoon natuurlijk en ben bij hem weg gegaan. Hij wist dat vreemdgaan einde verhaal zou betekenen in onze relatie.
Ik weet het niet,maar ik denk eigenlijk dat ik hem wel vergeef. Vergeven hè,niet vergeten. Ik ben van mening dat een mens van nature niet gemaakt is om trouw te blijven,we zijn en blijven dieren,we gaan ons instinct achterna. Ik denk dat ik het veel erger zou vinden als hij op iemand anders verliefd word en intieme gesprekken voert,dan dat hij een keertje met iemand anders het bed in zou duiken.