Diepte plankje/kastje boven commode

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mir81, Mar 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mir81

Mir81 Bekend lid

Sep 25, 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hallo allemaal,

ik wil zelf een rekje maken voor boven de commode. Nu vroeg ik mij af hoe diep hebben jullie je plankje/kastje boven de commode? Ik zat zelf te denken aan +/- 15 cm.

Groetjes Mirjam

2. Mir81

Mir81 Bekend lid

Sep 25, 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Niemand??

3. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Wij hebben van die kubussen gebruikt die je tegenwoordig veel ziet, en die zijn 12 cm diep. Net wat aan de korte kant, mijn billendoekjesdoosje past nét, voor het gemak zou ik zelf op zn minst 15 cm doen, maar het liefst 20 denk ik. Ook leuk als je er bijv. Een mandje ofzo op wilt zetten.

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik heb ff ons plankje opgemeten en die is 18 cm. En is gewoon een standaard plankje die bij het kamertje hoort zeg maar.

Maar als we t toch over plankjes hebben: hoe hoog hangen jullie m boven de commode op? Dat het kindje straks als ie staat niet zn hoofdje stoot, maar te hoog is ook weer niet handig. Dus, wat is een goede hoogte? :p

5. Mir81

Mir81 Bekend lid

Sep 25, 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Dat is ook een goede Jomy! Ik denk dat ik dat ga bekijken als ik hem af heb. Het wordt een rekje met 2 plankjes, waarbij ik de onderste plank wil gebruiken voor spullen en de bovenste alleen voor dingetjes voor de sier, dus daar hoef ik niet dagelijks bij.

Duurt nog ff voor ik heb af heb, dus kan nog geen antwoord op je vraag geven :).

6. Jomy

Jomy Niet meer actief

Wat een leuk idee een tweede plankje voor accessoires :p Ik wil op de andere muur wand kubussen met allerlei accessoires enzo. En wie weet op het plankje ook wel haha. Wil alleen niet teveel stofvangers :p Pfff die voorjaarszon is leuk, maar samen met nesteldrang wordt je geeeeeeeeeek van alle stof die je ineens overal ziet. Grrrr

Share This Page