Arrgh baal ik ff. Er werd mij telefonisch verteld dat er 3 nieuwbouw huizen zijn en dat t op inschrijfdatum werd aangeboden dus dat t voor 90% zeker was dat we de woning zouden krijgen. Er waren 3 woningen, 2tussenwoningen van 670 en 730 huur en een hoekhuis van 750 euro. Ons zou t niks uitmaken welke het zou worden. Ik alles geregeld vorige week GBA alles. Krijg Ik vandaag de uitslag dat t toch loting was en dat ik 4e ben geworden en dat de eerste 3allemaal een woning aangeboden krijgen. Damn gaat dit zo aan mn neus voorbij. Want Geloof nooit dat er 1 nee gaat zeggen tegen een nieuwbouw. Ze hebben alle 3 immers ook moeite voor gedaan door alles te kopieren, verhuurdersverklaring en geld uit gegeven voor een GBA Ben vandaag dus niet te genieten haha.
idd, want telefonisch had ze gezegt dat ik met inschrijfduur goed zat. Maar Nu verloten ze het ineens. Ben Echt aan t duimen dat er 1 toch weigert
Jammer joh! Het leek me echt een superleuk huis aan de foto's in je vorige topic te zien. Nou ja, volgende keer beter dan maar... Wil je anders niet overwegen zelf iets te kopen?
pfff weet er alles van...was zelfs een keer eerste maar nog aan mn neus voorbij door fout van woningbouw Inmiddels superwoning gekregen via urgentie op top lokatie dus achteraf gezien helemaal niet erg dat het zo gelopen is. Hoop voor jou dat je ook iets veels beters gaat krijgen/vinden!