5 dagen na tp cryo en ongiegevoel

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Emesve, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Inmiddels al 6 dagen na TP van 2 cryootjes, maar het gevoel begon gisterennacht, dus van dag 4 op 5. Het is echt een zeurend gevoel onderin m'n buik. Wie herkent dit gevoel?? En hoe liep het af??

2. Breanda

Breanda Lid

20 dec 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb gisteren 2 cryo's teruggeplaatst gekregen, sinds vandaag 09:00 uur heb ik al zeurende ongikrampen.

We moeten het afwachten kan niet anders, vreselijk die onzekere 2 weken pfff.

Ik had bij de eerste ivf poging ook krampen, nog erger als deze, maar was toch zwanger!!

Wanneer mag je testen?

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat heb ik 2 dagen na TP gehad en ik lag serieus te vergaan van de ongi krampen! Heeft aangehouden tot mijn menstruatie...

4. Breanda

Breanda Lid

20 dec 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan ga je je afvragen: is het nou van de aankomende menstruatie of is het van het innestelen.

Kan alle kanten op.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou ja, het is wel logisch dat je last hebt, als je een punctie hebt gehad ;).

De eiblaasjes vullen zich weer met vocht en je buik heeft toch wel wat te verduren gehad. Het kan dus best dat je daar ook nog last van hebt.

Maar bij mij was het overduidelijk te voelen dat het mislukt was, want ik had 2 dagen na TP vreselijke menstruatiekrampen en dit hield echt aan tot 14 DPO (14 dagen na TP dus).

Maar net wat je zegt: het kan alle kanten op.

Utrogestan (lijkt me dat je dat gebruikt), die kan ook ongi gevoel veroorzaken :).

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ik heb het idd na de TP van mijn 1e IVF ook gehad. Maar dat verhaalde ik op de punctie en die utrobolletjes schijnen ook voor krampen te zorgen.
    Mijn 1e IVF draaide uit op een MK met 6 weken.

Dit is een TP in natuurlijke cyclus (geen utro!), en ik heb mijn cryootjes nog geen week in m'n buik. en nu al voelt het als een miskraam. Zo raar...

7. Breanda

Breanda Lid

20 dec 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 cryo's teruggeplaatst gekregen in een natuurlijke cyclus zonder hormonen, enkel pregnyl.

Maar het hoeft toch niet nu al mis te zijn ivm krampen na 1 of 2 dagen naar tp?

Ik heb niet vreselijke krampen, maar meer dat zeurende gevoel van een menstruatie.

8. s1986

s1986 Niet meer actief

1 a 2 dagen erna kan zijn van het terugplaatsen zelf. Maar zie mn banner was ook dag 4,5 en 6;)

9. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    IK hoop dat jij mijn voorbeeld bent dan, S1986, en heel veel succes komende week meid, spannend!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja maar lieverd, niet rot bedoeld: je hebt geen miskraam! Je hebt pas een miskraam als je positief hebt getest en het kindje is ingenesteld.

Hoe dan ook kan ik me voorstellen dat het wel voelt als een miskraam, omdat er levend begin is teruggeplaatst.

Het kan meerdere dingen betekenen: je bent zwanger of er komt een ongi aan.

Ik hoop uiteraard het eerste ;).

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Zal voor je duimen;)

12. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Babii: ik heb het misschien een beetje verkeerd omschreven, maar het voelt zoals bij een miskraam. Ik heb er inmiddels 3 gehad, dus herken het gevoel wel. Anders dan bij gewoon ongesteld worden in ieder geval.
    Dat het officieel geen miskraam is, dat snap ik ook wel.

Ach ja, de kramperige buikpijn houdt aan en m'n temp is inmiddels ook al een graad gezakt, dus ik denk dat deze cryo poging wel al als mislukt omschreven kan worden.
    Woensdag is testdag in ieder geval.

Deel Deze Pagina