zwanger of toch niet?? :-S

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door triess, 13 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triess

    triess Lid

    13 nov 2005
    5
    0
    0
    hallo iedereen,

    ik ben nieuw hier, en zit met de volgende vraag (waarschijnlijk een vraag die jullie vaker krijgen)..

    Ik heb eergister een test gedaan van het Kr**d*t die gaf een heel licht dun streepje, ik nagevraagd bij de apotheek en daar zeiden ze een streep is een streep hoe vaag ook! maar vanochtend weer een test gedaan van clearbleu en die is negatief :( , nu weet ik dus niet wat ik moet denken!!

    verder heb ik wel symptomen maar dat zou er ook op kunnen duiden dat mijn menstruatie moet komen!! maar ik weet het niet zeker!!! HELLUP

    hier mijn symptomen:

    Misselijk
    gevoelige borsten
    veel afscheiding
    ik kan mijn misselijkheid weg eten
    veel trek in eten
    heb het idee dat ik dingen sterker ruik (lijkt me onwaarschijnlijk)

    dit was het wel zo,n beetje!!!

    Wat denken jullie???????????

    groetjes patricia
     
  2. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    wat ik gehoord hebt en gelezen op forum is..
    kruidvat zijn zeer gevoelig en geven snel aan.
    clearblue hebben wat meer hcg nodig dus heeft iets meer tijd nodig.
    dat is wat ik weet.... maar of het waar is.... don`t now.
     
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Je bent nog maar 1 dag overtijd, ik zou gewoon nog even een paar dagen afwachten en dan bv volgende week nog een keer testen. Ben je echt zwanger, dan is het streepje donkerder.
    Succes! ;)
     
  4. triess

    triess Lid

    13 nov 2005
    5
    0
    0
    bedankt voor de snelle reacties :D!!!

    Irritant is dit zeg :(

    maar moeten er meerdere dagen zitten om opnieuw te testen of gaat dat Hcg per dag omhoog, want je zou zeggen als ik er eergister 1 van het kruidvat heb gedaan en vandaag van clearbleu, zou je toch denken dat als ik zwanger zou zijn mijn hcg nu wel toegenomen zou zijn?? of werkt dat weer anders????

    groetjess
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Patricia, bij mij was het streepje van mijn eerste zwangerschaptest ook héééél vaag. Maar iedereen zei toen: 'een streepje is een streepje, hoe vaag ook'. En ze hebben wel gelijk gekregen.
    Niettemin heb ik een dag daarna nog een (ander merk) test gedaan omdat ik zelf nog twijfelde. Die gaf duidelijk aan dat ik zwanger was.

    Dus misschien alvast een voorzichtige felicitatie? ;)

    Groetjes, Wendy
     
  6. triess

    triess Lid

    13 nov 2005
    5
    0
    0
    Ik hoop het wel :D.... ik moet maar geduld hebben hoe moeilijk dat ook is!!!!

    groetjes
     
  7. qqqqq

    qqqqq Lid

    26 jul 2005
    27
    0
    0
    ik hoop het wel voor je ik ben nu ook al 4 dagen overtijd test gedaan op 1 dag overtijd maar was negatief... nu nog steeds geen duivels te bekennen.... even afwachten spannend!!

    suc 6 allemaal !!!
     
  8. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik heb het ook al vaak gehoord, hier op dit forum maar ook in mijn omgeving: een streep is een streep! De streep verschijnt alleen door het zwangerschapshormoon... Ik denk dus dat het raak is....!!!!

    Laat je het definitieve antwoord nog weten, want dan ga ik je uitgebreid feliciteren!!!

    Liefs en ik duim,
    Anouk.
     
  9. triess

    triess Lid

    13 nov 2005
    5
    0
    0
    Ja ik tuurlijk ik hou jullie op de hoogte :D !!!! ben nu 2 dagen overtijd en ik ga dalijk maar weer een test halen!! die probeer ik dan nog wel een paar daagies uit te stellen,maar dan heb ik hem in iedergeval in huis...

    qqqqq voor jou ook spannend zeg! wanneer ga jij weer testen??

    groetjes tries
     
  10. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Spannend zeg.
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Een test halen en dan een paar daagjes wachten.
    Succes, meestal lukt het wachten dan helemaal niet meer als je de test al in huis hebt.

    Meestal wordt geadviseerd om pas na een week overtijd te testen.
    Maar ja dat duurt wel heel lang toch?

    Duim voor je.

    Silly
     
  12. triess

    triess Lid

    13 nov 2005
    5
    0
    0
    hallo

    nou ik kon idd niet wachten en heb getest, deze was negatief :(
    dus ik denk dat die kruidvat test niet klopte, nu maar wachten tot ik ongie word!!!

    groetjes triess
     
  13. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Spannend zeg, misschien had je te weinig hcg en is de test van kruidvat gevoeliger dan clear blue! Hou je ons op de hoogte?


    En qqqqq weet jij al meer?
     

Deel Deze Pagina