vergeetachtig??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    :D:D
    Aan de bijrijderskant van de auto gaan zitten terwijl ik toch echt alleen met de auto weg ben:)

2. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook zo erg! Volgens mij is het nooit helemaal over gegaan na de geboorte van mijn dochtertje, maar nu heeft het toch wel een hoogtepunt (of moet ik zeggen: dieptepunt :D) bereikt! Mijn man wordt er af en toe helemaal gek van, ik zelf ook! Pfff... 't is echt erg he?!

Ook heb ik totaal nergens fut voor. Mijn huishouden ligt op z'n gat, ik doe het hoognodige maar meer ook niet. Kan me er gewoon niet toe aan zetten. Dat vind ik wel vervelend hoor! Want ik erger me eraan, maar heb tegelijk ook niet de energie om mezelf een schop onder m'n kont te geven. :) Ik hoop maar dat het nog eens om slaat naar poets- en opruimdrang! Zou geen overbodige luxe zijn haha! ;)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier ook hoor! hoevaak ik mn gsm wel niet aan het zoeken ben terwijl ik hem vast heb of in mn broekzak zit pff haha

laatst gebruikte ik mn gsm als navigatie in de auto maar ik heb in de auto een beetje de tik om aan mn broekzak te voelen of ik mn gsm bijheb.
    ik voelde hem niet, kwas al mn auto aan het afzoeken en in mn tasje aan het kijken terwijl die gsm voor me lag te navigeren,...met geluid en alles

en ik vergeet soms woorden, dan wil ik iets zeggen maar dan weet ik niet meer hoe dat ding heet wat ik wil zeggen
    net moest ik een minuut nadenken over de woord 'navigatie' het is echt erg! :p

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Haha, vandaar je schrijffoutjes zeker ?
    Af en toe een T vergeten :D :D :D ,
    maar 't is je vergeven :D :D :D

5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Voor mijn zwangerschap had ik een super goed geheugen.......daar is nu niks meer van over. Begon in de zwangerschap en tot op heden nog niet terug gekomen. En mijn zoontje is nu 3,5 maand oud...... Mijn vriend kijkt me regelmatig aan van, serieus?? Ben je dat nu alweer vergeten?
    Ik leen ook regelmatig de auto van mijn ouders. De autopapieren stop ik dan in een tas.....om vervolgens bij het terugbrengen van de auto standaard te vergeten waar ik ze in heb gestopt om dan met de verkeerde tas daar te staan. 9 van de 10 keer moet ik terug langs huis om ze te halen (gelukkig wonen ze dichtbij :D)

Haha en ik lees hier vaak topics en dan denk ik: oh! morgen even kijken wat de afloop is...... Volgende dag natuurlijk geen flauw idee meer wat de titel van het topic was, hoe TS heet of waar het topic staat.......:)

Dus echt geen inbeelding!

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Vergeetachtigheid... pffff begin me d'r niet over!!
    Eerste zwangerschap heel erg last van gehad, en ook al vroeg!!
    Nu weer... tot grote irritatie van mijn partner, en begrijpelijk ook nog, want ik laat het gas aan staan, vergeet de oven uit te zetten, de deur te sluiten. Ben zelfs vergeten waar ik mijn eerste echo heb neergelegd!!!
    Verder gedesoriënteerd, chaotisch en totaal niet ikke!!
    Maar vind het wel echt erg dat ik dat soort grote dingen vergeet... levensgevaarlijk!! Hoop maar dat het gauw over gaat...

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik ben nu 24 weken en had al snel last van vergeetachtigheid :).

Gisteren was ik aan de telefoon met mijn dement wordende Oma, tijdens ons gesprek was ik mijn jas, sjaal en schoenen aan het uit trekken.

Mijn telefoon stop ik altijd in mijn jas en bij het uittrekken haal ik mijn telefoon eruit. Nu raakte ik lichtelijk in paniek, WAAR is mijn telefoon!!!
    Alle zakken nagekeken, toen bedacht ik me dat ik mijn telefoon gewoon in mijn hand had. Ik was tenslotte gewoon met mijn Oma aan het bellen :).

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik merkte het op mijn werk heel erg dat ik dingen vergat, niet normaal liep gewoon achter mezelf aan zeg maar :p ik werk op een dementerende afdeling dus er kwam wel vaak een opmerking van collega's langs van, volgens hebben we nog wel een kamertje vrij voor je hahahaha.
    Dit was in de week van 4 tot 9 weken ;)

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij de eerste zwangerschap heel erg gehad. Als ik de auto instapte om naar huis te rijden, stapte ik in aan de passagiers kant :p ( wel een keer of 3-4 gehad) Op het moment dat ik ging zitten had ik pas door dat ik toch echt achter het stuur moest kruipen.

Naar de keuken lopen en terug komen met andere dingen, of dingen vergeten mee te nemen.

Ik heb heel mijn leven geen agenda nodig gehad, en ik moest er gelijk 1 aanschaffen, kon afspraken nog geen 30 min onthouden.

Nu bij de 2de zwangerschap is het echt vele malen minder gelukkig.

Deel Deze Pagina