vergeetachtig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Majel24, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik heb afgelopen zaterdag een parkeerbon gekregen omdat ik mijn blauwe kaart vergeten was...en daar parkeer ik altijd en ik vergeet het nooit! Kost overigens 50 euro, stelletje afzetters...Zou ik bezwaar kunnen maken met zwangerschap als excuus? :D

2. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Oh jeetje zeg, wat herkenbaar! Haha!
    Word er zelf al helemaal gek van!
    Soms 3x dezelfde dingen vragen... Ergens heen gaan en dan niet meer weten wat je wou gaan doen! Iemand terug bellen, vergeet je! Normaal ben ik ook zo'n iemand als een vriendin gaat winkelen ofzo dat ik vraag: nou hoe was het, of nog wat gekocht? Maar nu is het altijd, dan zegt ze: gister heb ik nog een broek gekocht. En ik dan: OHHH! HELEMAAL VERGETEN! haha!
    Jammer dat je het zelf ook zo goed merkt dat je alles vergeet! Haha....
    Liefs

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik ben al blij om te horen dat ik niet de enige ben.
    Begon gewoon echt even aan mezelf te twijfelen of ik soms een steekje los had ofzo :D

@Krullebol je kunt het proberen. Misschien dat de verloskundige wel een briefje voor je wil schrijven. 8)

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het heeft ook wel z'n voordelen, dat vergeten.. het maakt het allemaal een stuk makkelijker. :D

5. margrieta

margrieta Lid

28 dec 2006
    26
    0
    0
    pff ik herken het ook.
    op m'n werk moet ik mensen terug bellen om ze te helpen met een probleem (krijg je via een soort mailtje door) dus ik bel vrolijk de klant op zegt hij maar je hebt me net ook al gebeld met het antwoord :oops:
    dus ik met een rode kop stamelen o sorry foutje en m'n colega's maar lachen.
    ik schrijf ok zoveel mogelijk op maar als ik dan die briefjes op wil hangen vergeet ik het en raak de briefjes kwijt laatst vond ik er 1 terug in de koelkast.
    of ik ga de dieren voeren en dan staan ze al te eten?
    heb ik dus al gevoerd (gelukkig ben ik nog nooit vergeten om ze te voeren)

6. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    heel herkenbaar
    zo ga ik extra naar de winkel,voor iets wat ik nodig heb,en ben vervolgens afgeleid voor andere dingetjes...als gevolg dat ik met vanalles thuis kom,behalve het geen wat ik nodig heb.Erg vermoeiend haha

7. rosanne82

rosanne82 Lid

23 mei 2007
    12
    0
    0
    ja, maak je geen zorgen, ikben ook nog nooit zo vergeet achtig geweest als nu, ik ben nu 13 weken zwanger, an als mijn hoofd niet op mijn nek had vastgezeten, vergat ik die ook!

8. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik woon in Florida en heb het geluk om een zwembad te hebben. Nu is het zo warm dat ik regelmatig dat bad moet bijvullen met de tuinslang. Zo ook een paar weken geleden; ik had de tuinslang erin gehangen en natuurlijk helemaal vergeten. 5 uur later dacht ik; wat is dat zwembad toch vol? :) Bijna overstroomd dus...

Dat noemen ze hier: babybrains! :D

Deel Deze Pagina