Daar er een aanzienlijk aantal luiers doorheen gewerkt worden kan iedereen wel bedenken dat het loont om aanbiedingen af te gaan. Nu ging ik op internet eens zoeken naar vergelijkings sites voor luiers en aanbiedingen. De enige die ik gevonden krijg zijn watkostenluiers.nl en degoedkoopsteluiers.nl Deze zijn echter zeer gedateerd en je hebt er eigenlijk helemaal niets aan! Weet iemand nog andere bruikbare websites of wordt het toch zelf de krantjes in de gaten houden?
de luier vergelijk site maar dat is volgens mij de zelfde als wat kost een luier. ze houden daar elke week bij waar ze in de aanbieding zijn. je moet dan op de link luier overzicht drukken dan krijg je alle aanbiedingen die er nu zijn.
zelf pluis ik altijd de folders door, een maand geleden flink ingeslagen! twee pakken pampers voor 12 euro en twee pakken huggies voor 10 euro. mijn kleine kan zeker een half jaar vooruit nu.
ik kijk ook altijd de folders door. Deze week bij de c1000 drie apkken pampers voor 22,50 euro. Dus snel gekocht.
Ik kijk meestal hier op als we weer eens luiers nodig hebben (sla meestal voor een maand of 2 in ) http://www.voorjekind.com/ Is altijd up to date en je vindt er ook andere aanbiedingen (doekjes/voeding enz)