Dames, Iemand ervaring met beenweeen als voorweeen? Bestaat dat? Ik denk namelijk dat ik dat heb, als voorweeen. Het begint in mijn heupen en straalt uit als spierpijn naar mijn bovenbenen (tot de knieën). Iemand hier ervaring mee? Zijn die beenweeen te voorkomen bij de bevalling? Rugweeen vond ik al killing, maar beenweeen lijken me helemaal verschrikkelijk. Iemand tips ter voorkoming ervan? Bah, ik begin em nu steeds meer te knijpen voor de bevalling .
Dat lijken inderdaad beenweeën. Ik hoop voor je dat je niet ook nog buik- en rugweeën erbij krijgt! Wat kan helpen is dat je man ze flink masseert tijdens een wee! Succes meid! Heb vertrouwen in je lichaam, je kunt het!
Kun je niet voorkomen ben ik bang. Ik had bij mijn eerste been en rugweeen en ja, dat was echt niet fijn. Bij de tweede rugweeen en nu heb ik regelmatig been en rug als voorweeen. Herken het gevoel nl. dat je omschrijft. Sterkte, ik zie mede hierom ook best tegen de bevalling op.
Tegen mij is gezegd dat je 3 soorten weeën hebt en je voelt er 1 of 2. Ik had bij de kinderen buikweeën en bij de jongste ook in mijn benen, vreselijk, ik heb geduwd op mijn bovenbenen, een vriendin van mij was erbij en zij duwde ook heel hard op mijn bovenbeen en dat hielp gelukkig, loslaten is dan echt killing! Voorweeën had ik alleen bij de eerste, dat deed ook heel zeer, in vergelijking was dat pijnlijker als de echte weeën hihi
Ik had ze gezellig alle drie tijdens de bevalling en ook nog in een weeenstorm.niets tegen te doen helaas. Ja, uiteindelijk een ruggenprik. En dat hielp als enige. En jouw beenpijn klinkt inderdaad als voorweeen.
Dank je wel voor alle reacties dames! Hier nog niet bevallen en nog steeds die ellendige voorweeen in mijn buik, rug en benen. Er is dus geen remedie voor 😔 Balen, want nu word ik toch wel een beetje bang voor de bevalling. Maar ja, er is niets aan te doen, ik moet het maar gewoon over me heen laten komen. Ik ben nu 'prefentief' wel magnesium en calcium aan het slikken, misschien dat dat de krampen wel tegengaat?!