en nu zijn er opeens twee streepjes mn test is wel van gisteren, klopt het nog ? mn tweede streep is wel niet heeeel donker maar er is duidelijk een tweede streepje te zien wat doen vandaag nog eens testen?
ze zeggen niet voor niets lezen binnen de afleestijd daarna niet betrouwbaar meer. Ik zou er dus niet vanuit gaan dat je zwanger bent.
Kan een indrooglijntje zijn, want de meeste testen mag je na een bepaalde tijd niet meer aflezen. Wat ook wel belangrijk is om te weten: met welk merk heb je getest? Ik zou sowieso vandaag of morgen nog eens testen voor de zekerheid, desnoods met een ander merk.
ik had dat ook gezien toen ik een ovulatietest deed, na 20min was hij veranderd,,, maar daar kun je dan niet meer vanuit gaan
rami@ nee deze test klopt nu niet meer het kan een indroog lijntje zijn. ik zou als ik jou was vandaag een nieuwe doen, als binnen 5 min het lijntje niet verschijnt ben je niet zwanger... Hoop voor je dat je vandaag een positieve test in je hand hebt!! succes
Inderdaad wat bovenstaande dames al aangeven.. Zou een deze dagen nog een testje wagen en binnen de afleestijd aflezen. Duim voor je dat je zwanger bent!