Mijn kleine meid heeft last van haar oortjes, hiervoor nu haar tweede AB kuur omdat ze helemaal niks meer dronk. Op dit moment drinkt ze wel weer, maar...ik vraag mij af of ze wel genoeg drinkmomenten heeft 's ochtends om 6-7 uur drinkt ze goed, dan krijgt ze om 10 uur iets van yoghurt / fruit (net wat erin gaat op dit moment, maar niet veel) Om 12 - 13 wil ze wel weer de borst en drinkt ze goed, maar dan drinkt ze vervolgens niks meer tot 2 slokken om 19:00 voor het slapen en dan pas weer een echte voeding om 22-23 uur (om 18:00 krijgt ze een avondmaaltijd met soms wat yoghurt na, weglaten hiervan maakt niks uit in de trek van 19:00). Ze drinkt dus om 6 uur, 12 uur en 23 uur een volledige voeding bij mij, soms, heel soms, krijg ik er eentje bij, maar m.i. is dit toch te weinig melk? Of is dit voldoende? Meer aanleggen of aanleggen voor yoghurt of fruit heeft geen zin aangezien ze gewoon niet hapt dan...of nog erger met een grote grijns op mijn tepel begint te kauwen / achterover op mijn schoot hangt (in het donker met weinig prikkels al geprobeerd) Moet ik dit gewoon even aankijken en gewoon haar dit laten bepalen, zeker nu ze ook nog Antibiotica voor haar oortjes krijgt en ook wat last heeft van haar tandjes, of zou ik iets in mijn schema kunnen aanpassen?