Tess..? Dit is een naam die we heel mooi vinden en bij ons nu op 1 staat! Wij willen namelijk graag een korte, krachtige maar lieve meisjesnaam. Eventueel nog iemand met andere originele korte, lieve meisjesnamen? Ik zie ze graag tegemoet anders
Heb de fascinatie voor Tess en Tessa nooit begrepen maar het is een prima naam. Wel erg populair maar dat zal je zelf ook wel weten Mila Ella/Elsa Fem Noor Lana Do Fiene Anna Bo Cato Kaat Yara Juna Iva Oona Roos Dana Juul Zara Felin Meis
Haha ja dat klopt, maar het is toch een naam die al lang bij ons blijft hangen. Wordt af en toe helemaal dol van al die namen die ik voorbij zie komen! Zitten ook zoveel leuke tussen!
Test, leuk. Ik hoorde laatst een naam waar je even aan moet wennen maar vind m eigenlijk best leuk. Nine... Nederlands uitgesproken dus Nie-ne. Xxx
Leuk! Hij is inderdaad populair maar ja ik vind dat nooit storend, over twee jaar staat er weer een andere naam op 1. En dat ie zo vaak gegeven wordt wil alleen maar zeggen dat t een leuke naam is toch Gewoon doen hoor als dit jullie naam is!
Op zich leuk. Hier vind vriend hem ook helemaal geweldig. Maar het gaat hem niet worden, want ons buurmeisje heet Tessa. En zij is nog zo jong, dat de kans erg groot is dat we nog een tijdje naast elkaar zullen blijven wonen. Wij wonen er nu 5 jaar en de buren 4 jaar. En de naam Nine, is hier best gewoon eigenlijk. Ik kijk er niet raar van op. Heb ook jaren bij een Nine in de klas gezeten. Ik vind dat ook een leuke naam.
Leuke naam! Onze dochter heet Zoé (met é als ee). Dat hebben we afgeleid van Zoë / Zoey, omdat we dit net wat stoerder vonden
Ik vind Tess geen lieve naam, ik krijg er echt bitcherige asociaties bij. Sowieso is het niet mijn smaak, het klinkt onaf.