we zijn eens aan het rondkijken geweest naar een andere spaarrekening we zitten nu bij de rabo voor 3% a 3,6% aegon eigenstijl sparen heeft een rente van 4,25% tot 5,25% heeft iemand ervaring met deze spaarrekening en wat zijn de voors en tegens?
Ik zou gaan voor een Argenta rekening. 4,25 % zonder voorwaarden, vrij opneembaar. Wij hebben ook een spaarrekening daar, en het bevalt heel erg goed.
Wij hebben alleen ervaring met de verzekering, nadat we een keer voor een simpel probleem zo'n 20 keer zijn doorverbonden voor we iemand hadden die ons werkelijk ging helpen, zijn we gelijk overgestapt, we zitten nu bij Ohra.
Wij hebben daar onze autoverzekering gehad maar ook gedoe gehad omdat ze een paar keer geld van onze rekening hadden afgetrokken wat niet de bedoeling was, heeft veel telefoontjes gekost voor we dat terug kregen.
Aegon = een drama. We hebben er op mijn werk ook een aantal dingen lopen, maar voordat je ook maar iemand aan de lijn krijgt die het woord verzekering ook maar kan spellen, ben je wel even verder. Maar wellicht dat het wel goed gaat bij een gewone spaarrekening. Kwa rente kan je ook eens kijken bij de ASN Bank. Ik heb daar ook een spaarrekening, ze hebben 4.75% rente zonder gekke voorwaarden en hebben hun zaakjes voor zover ik kan beoordelen keurig op orde.