Wat een geweldig topic! Ik ben even helemaal terug in de tijd gegaan! Wat ik mis van vroeger zijn meloenijsjes. Die hadden ze hier vroeger op de manege.. waterijs groen met rood, en er zaten chocoladespikkels op als pitjes. Die waren lekker!
gewone rolschaatsen! met van die knal roze wieletjes haha en zo'n grote nop er voor of zo;n tetris spelletje op zo;n hand computertje (99 alles in 1 ding) haha .. hoe kun je daar nog mee voor de dag komen vergeleken bij een nitendo ds
Ow, leuk! Idd.. my little pony's, daar heb ik er ook nog een paar van. En charmkins, dat huisje dat je open kunt klappen met al die ienieminie poppetjes, staat ook nog op zolder... Tjee zeg... Bedenk me nu dat ik tegen die tijd wanneer m'n dochter de leeftijd heeft, geen speelgoed hoeft te kopen, ik heb nog zoveel staan...
Inderdaad... met zo'n enorme nop ervoor (dat moest als rem fungeren) Nou, dat werkte niet echt geloof ik.
Jaaaaaaaaaaaaa die poppetjes ken ik nog! Hoe ging dat ook alweer bij elastieken, was toch iets van...........in spin de bocht gaat in uit spuit de bocht gaat uit, of niet
Je had met elastieken allerlei liedjes. Bijv: Beertje beertje, draai eens rond beertj, beertje, raak de grond Beertje beertje handen in je zij en klap daarbij hoeveel jaar ben jij? 1,2,3,4,5,6,7 enz.
wat wij vroegeer ook vaak deden was een tennisbal in een panty en dan ging je tegen een muur op staan met je rug en dan sloeg je de tennisbal tegen de muur naast je omhoog en tussen de benen hahahahah. weet niet of dat spel nog een naam had ofso maar kent iemand dat nog? of 1 tot en met 10 op de grond op de tegels schrijven met krijt en er dan over heen hinkelen
handjeklappen met vd liedjes op school plein... en dan was er een liedje over een cowboy.. er reed een cowboy al over de prairy.... (wie maakt hem af?)
Je hebt helemaal gelijk, stom van me. Ik weet wel dat je bij de enkels begon en dan 4 keer moest oversteken zonder het elastiek te raken. Dan ging die naar de knieen, billen, zij, oksels en als laatste de nek. Vanaf de oksels en de nek mocht je het touw met 1 hand vast houden.
En wie rijdt daar op z'n paard door de prairie? Dat is cowboy Billie Boem, door de boeven zeer gevreesd Er is nooit in 't Wilde Westen een cowboy geweest Die zo dapper was als cowboy Billie Boem! Hiep hoi! Van je hotsie knotsie knetter, van je jippie jippie jee Maar het paard werd zeer vermoeid, en het wou niet langer mee Maar hij moest de boeven vangen, dus nam hij een ander beest En nu gaan we zelf bedenken wat voor beest dat is geweest