ik weet niet of dit al gezegt is want jullie hebben al zoveel geklets hier die Fido Dido ijs van 7up, die waren heerlijk ! ik heb ze eigenlijk al jaren niet meer gezien !
ja klopt. heb ik ergens ook al genoemd idd. waren lekker! en echte rolschaatsen ja, die waren ook leuk. van die blauw met geel. al had ik al vrij hippe met micky mouse. wij deden verder ook buskruiten.
ik mis Bouli Bouli, dat sneeuwpoppetje, boes boes, dommel, inspector gadget, hulk, siebert enz enz. Tegenwoordig is het dora, diego, pokemon, enz. Vond de tekenfilms van vroeger veel leuker en niet te vergeten, zaterdagochten om half zeven klaar zitten voor Telekids. wat een prachtige tijd was het toch.
Vrouwtje theelepel, de berenboot, titatovenaar..............zucht even diep! Was vroegahhhhhh veel leuker inderdaad!
(en zijn vriendjes) hihi O idd wat een flash backs krijg ik, zie precies aan de dingen welke leeftijd iemand heeft. hihi En wat ik al lang niet meer heb gezien, weet ff niet hoe het heet. Van die oranje glibberige dingen die schuiven. Van ballon spul gemaakt. En zilveren balletjes, kocht ik vroeger bij een bakkertje. Colaballen hihi.
kijk uit malloot, een kokosnoot. die laat ons lachen gieren, ovide en zijn vrienden. een hoop kabaal, loopt uit de hand. ovides vrienden springen uit de band. uit de band! dommel weet ik ook: kijk daar heb je semafoor, met zijn vriendje dommel. samen gaan ze het leven door. en maken heel wat rommel. dommel is rond, hij eet heel graag. snoepjes ijs en botten. hij doet wat demafoor hem vraagt. en laat zich soms bedotten. hier is dommel. gekke hond, heel dik, dik en rond. vrolijk, lief en trouw hij heeft een hart van goud! hahaha geweldig dit
Heb het even voor je opgezocht... Volgens mij bedoelde je dit soort kaarten. http://forum.fok.nl/topic/1206444 Van garbage pail kids kaartjes ofzo. Die hadden wij ook vroeger. Ik geloof dat je 2 soorten had, de redelijk normale en de schunnige. En sky ijsjes, ik snap nog steeds niet waarom ze dat uit de handel hebben gehaald. Zo'n halve stuiterbal, traploper enz heb ik ook nog gehad. Dummies, koetjesrepen en gazeuse verkopen ze nog steeds bij de supermarkten. Alleen is het allemaal van verpakking verwisseld.
Groenteboer komt hier zelfs nog lang de deur en dan bedoel ik niet de srv wagen maar een echte groete boer met zo`n open wagen. Alle deuren aanbellend en schreeuwend over straat.
Dus jij bent nou nog steeds een kind dan ? We hebben het toch over de vergeten producten van vroeger toen wij kind waren ? Toen waren ze toch niet verdwenen die producten , maar toch jaren later ! En met producten bedoelde ik niet de wasmiddel , maar zoiets als speelgoed
die speelgoedbomen kom ik op elke rommelmarkt tegen waar kinderen staan die glibberdingen van ballonspul hadden ze vorig jaar nog bij bart smit.. dat rubber balletje aan dat stuk waslijn rond je enkel... jaaaaaa.. geweldig vond ik dat.. helaas nooit gekregen van mama. de kinderseries van vroegah vind ik leuker dan die van nu.. Barbapapa, catweazle.. ( gelukkig allemaal op dvd nu hehehe) Q&Q en ga maar door. ook de spelletjes die wij vroeger speelden... slingertikkertje bv... dat zie ik nooit meer op het schoolplein..
En hinkelen.....dan tekende je met stoepkrijt van 1 tot 9 geloof ik. blikspuit En handje klappen idd...en dan het liedje van: Er is een vrouw vermoord, achter het gordijnenkoord. Ik heb het zelf gezien, het was op nummero 10. Het bloed liep langs de trap, het leek tomatensap. Ik nam er een likje van, ik werd er misselijk van. Ik belde de politie op, ik zei mijn naam hardop. Mijn naam is eja dea Dikke dikke Thea Olle bolle whiskie Elastiek ! Best luguber voor die tijd Verbaas me dat ik het nog uit mn hoofd ken