Hahahaha, zo'n ding had ik mee toen ik werd opgenomen in het ziekenhuis ivm pre-eclampsie. Heb me kostelijk vermaakt hoor
Ja Candy Candy, die keek ik ook. En Nathalie en Tom Sawyer. Superleuk topic dit. Vroeger had je ook van die push up ijsjes met de smaak framboos oh wat waren die lekker.
Het eerste mobieltje: De Kermit, die kon je alleen gebruiken in de buurt van een Greenpoint! Ik keek vroeger altijd naar Bollo, Bries en Bondgenoten !
caramelco had je vroeger van de edah dat was wel echt lekker, helaas was het al jaren niet meer en nu de edah er niet meer is zal het ook niet meer komen. tekenfilms als meisje van 4 a 5 lady lovelylocks
En dat je met een groep meiden in een cirkel ging staan, handen van elkaar tegen elkaar aan. "Onder de tafel lag een brief en daar op stond geschreven, op wie ben jij verliefd?"
Vroeger had je een tijdje 7 up Ice Cola, was 7up met een cola smaak. En die klaparmbandjes, daar had je ook je hele arm vol mee hangen. En van die baby poppetjes die zo lekker ruikten en je in verschillende soorten had. Ik keek altijd Kindernet ofzo. Met Lotte, dat meisje met zon bobbelnavel en die ze dan indrukte en dan werd ze onzichtbaar.
Bestaat Rang uberhaupt nog wel? En iemand had het over die vogels met lange haren, ze noemde ze lady lovley locks, maar volgens mij waren dat de fairy tailes. Staat nog bij moeders op zolder, ook het Dufty huisje staat daar nog
Wie weet wie weet zie jij de prins, als hij de heuvel op klimt, misschien roept hij je, ja hij roept je, luister goed, want dan roept hij je naaaahaaaaam, Candy! Oh ja, en Jody en het hertenjong.