wij keken vroeger altijd veel duitse tv en daar had je ook zo n serie met zo n klein mannetje met rooie haren , pummukel heette die .. hahaha als ik daar nu aan denk ..
Of kauwgom uit een tube, alleen bleef dat spul in je mond alsnof behoorlijk flubberig. Heet HubbaBubba tegenwoordig Bubblicious ofzo? Zie nooit meer van die Hubbabubba's bij de supermarkt, maar dat andere ziet er wel net zo uit. Mmm, heerlijk, van die mierzoete roze hompen kauwgom.
emiel, als hij stout was geweest moest hij de schuur in, dan ging hij van hout poppetjes snijden 21 jump street
Superlekker idd, ik heb 't laatst nog op. Mijn moeder had 't ergens vandaan, maar ze wist niet meer waarvan, grrr! En ook al genoemd, maar ook superlekker: Splash!
Ik moest ineens denken aan die poppetjes die van AGFA (ja, die van de fotorolletjes) waren, een soort knuffeltjes en die hadden een gaatje voor je vinger dacht. Hele schattige beestjes, en ik weet dat ze ook nog een naam hadden, maar ik kan er dus niet opkomen, iemand?
weet niet of ze dit in nederland op tv gaven maar hier had je vroeger voor de allerkleinste tiktak en spelen ze ook niet meer. heb wel een heel deel afleverinegn op video liggen en gelukkig nog een videospeler ook
Die Pizza saus, heb ik toevallig van de week bij de Jumbo gekocht. Erg lekker. En de Freggels geweldig, hihi
Da's niet het echte jodenvet hoor! Het echte Jodenvet was een bijproduct van de productie van aardappelmeel. Maar omdat dat vanwege de hygiene enz niet meer verkocht mocht worden, kon je het op een gegeven moment nergens meer krijgen. Het is nu wel weer te koop, maar is nu gemaakt van maismeel en is lang zo lekker niet meer... Waar ik ook nog aandacht, die neonarmbandjes van gedraaid plastic... Van dezelfde tijd als de housebroeken en de grote kuif... Al storte mijn kuif vroeger altijd in en als ik mijn haar nu zijn gang laat gaan groeit het vanzelf zo...