OWWW Dit is LEUK! Jeetje, dat zat écht al ergens in een verre uithoek van mijn hersenpan weggestopt zeg! Grappig om te zien! Keek het vroeger ook altijd heel graag!
O ja! Elke keer als ik van die grote ogen in een tekenfilm zie, moet ik aan Candy denken... Heeft indruk genaakt vroeger...
Dit vind ik een gave site: http://www.kindertv.net/index.php?optio ... Itemid=356 Ben er echt uren zoet op geweest en zat steeds van o ja, o ja.
Ik had vroeger ook zo'n doorgesneden kaatsebal. Moest je om draaien en op de grond gooien, en dan sprong het omhoog. Ben de naam kwijt. Maar er zijn ongelukjes gebeurd dat kindjes het op hun ogen deden .
En dan iedere week die zakken met post voor de spelers en daaruit kon je opmaken wie Nederland dacht dat de moordenaar was.
Meubelzaak dan moest je een meubelstuk nadoen, een Wij zijn arme marionetten ofzo, en de boom wordt steeds dikker en ketting breien... Super!!!
Pizza Quicksaus bestaat nog steeds. Wij kopen die potten zelf ook altijd. Hier hebben ze de quicksaus gewoon bij de plusmarkt en de c1000.