Whahhaha, en anders haal ik ze voor je, kom jij ze ophalen doen we gelijk een bakkie.... Heb je al zolang niet gesproken.
Ja hoor, ik keek het op BRT1, samen met een programma van twee mannen in blauwe overalls.. weet niet meer hoe dat heette.
Seabert keek ik altijd en Pieter Post, De film van ome willem, familie knots, care bears, en teddie ruxpin
en ja, ik beken, ik had ook zo'n akelig opgehoogde pony, er ging een bus haarlak in de week door, gympies met zo'n grote flap en sokken over je spijkerbroek
Ja ik weet nog dat ik Yake telefonisch door een gonal drama hielp. Maar goed, ik ben de meest sociale persoon ooit natuurlijk. Vanaf nu weer ontopic! hihi. Wie kent toevallig nog de ministars. Alle toen bekende liedjes werden omgezet naar nederlandse, vond ik helemaal gezellig. Of de Ron's Honeymoon Quiz, mijn moeder maakte me dan altijd wakker, voor mijn idee was het dan zo laat. Maar ja ach ik was 6 toen ofzo.
Moet je nog steeds op schoolgym zo'n typisch blauw of zwart gympakje aan met van die typische gymschoentjes?
Niels Holgerson, ow die begintune, liefff! En de Moddermonsters, superspannende serie. Twinkle Pinkle ofzo, zo'n lichtgevend rupsje in een stoffen zakje, hihi! Enne Chesterballs van Smiths, waren er een paar jaar geleden nog, zoo lekker!
elastieken deed ik ook altijd om 2 stoelen heen in de huiskamer bij gebrek aan een vriendinnetje hihi. o die vond ik altijd zo zielig tranen met tuiten hihi. bedoel je bobogen ofzo die hebben wij hier in de kast staan bleeg hou er niet van maar man lief vind het heerlijk. wat ik altijd at waren kwaak's waterijsjes in de vorm van een kikker die naar zure appels smaakte geloof ik hmmmm. bij de patat zaak op de hoek ik en me vriendin gingen we een friekandel met mayo eten en dan altijd een kwaak erna of 2 of 3 hihi elke dag pffff.