En je hebt ook die maiskorrels gezouten. Snap niet hoe ik die kon eten, zou nu er waarschijnlijk een tand op breken.
Of van die zakjes met een één of ander zuur poeder en een kleine lolly erbij. Waren te koop bij Jamin, net als fireballs!
Oma fladder En mn moeder en ik waren helemaal gek van "Prettig geregeld" "Klein huisje op de prairie" keek ik ook altijd naar, na schooltijd...ben net alle boxen opnieuw aan het kijken. Nog 4 te gaan
dat konijn van de duracel... die had mijn moeder voor mij gespaard met batterijen. zon roze konijn met een trommel. moestten batterijen in. en ja mevrouw ten kate ook geweldig... rons honymoonquiz jah. want engelen bestaan niet. maar je had toch ook zoiets met linda de mol? en de mini playbackshow met bulletje! en...... geef nooit op en de grote meneer cactusshow!
Pasgeleden kreeg je bij een abonnement op de volkskrant een 6-dubbele DVD box van Buurman & Buurman. Geweldig die oude VPRO dingen, en grappige oostblok-kleimannetjes filmpjes. Weet niet of het al genoemd is, maar vroegah had je van die grote stukken druivensuiker. Moest je met een hamer doormeppen en sommige stukken gingen je melktandjes bijna op kapot maar oh, dat was lekker! opeens verkochten ze het nergens meer Kon je kopen bij Jamin. Oh ja, bebogeen, ook heerlijk! Jaartje geleden nog eens een pot gekocht. Zalig, maar op brood vind ik het niet meer zo. Maar wel lekker old school. En chocopasta beregoed ofzo.
Ook leuk: http://www.youtube.com/profile?user=jeu ... iew=videos Allemaal intro's van tekenfilmpjes..