Ja die kan je ook gewoon in de winkel kopen, maar da's niet die stroperige donkerbruine heerlijkheid van vroeger!
Die reclame van die berenpasta, daar speelde een vriendje van mij van vroeger in..... Tita tovenaar is nu ook weer op tv maar dan in de moderne, vind ik niet leuk
echt helemaal super dit! http://www.youtube.com/watch?v=5ZqH2UN5v_M als je hier op kijkt kun je ook andere intro,s zien zoals vrouwtje theelpel, teddy ruxpin, freggles, troetelbeertjes en weet ik wat allemaal nog meer. ga nu echt even wat doen want anders blijf ik heel de middag hier allemaal naar kijken. hahaha
Ik weet niet of het al genoemd is maar kennen jullie smurfen-kauwgum nog? Allemaal apart verpakt in zo'n leuk papiertje en daarin zat dan een sticker! Helemaal blij als je weer een nieuwe had!
Hebben jullie ook van die pijltjes geschoten met een zelf in elkaar gefabriceerde blaaspijp van dat gele PVC pijp materiaal, aan elkaar geplakt met zwarte tape en zelf gemaakte pijltjes van papier uit tijdschriften ... or erger ... rozebottels, die kriebelen zo lekker als ze uit elkaar spatten ... Hele "oorlogen" hebben we gehouden in de straat ... *zwijmelt over vroegah*
Hebben jullie ook van die pijltjes geschoten met een zelf in elkaar gefabriceerde blaaspijp van dat gele PVC pijp materiaal, aan elkaar geplakt met zwarte tape en zelf gemaakte pijltjes van papier uit tijdschriften ... or erger ... rozebottels, die kriebelen zo lekker als ze uit elkaar spatten ... Jaa dat hebben wij ook gedaan. Mijn moeder weer boos want ik verknipte de tv-gids. Hahaha....
die heb ik ook gehad! Ook een huis ervan (vorm van een ei was het geloof ik) En ik heb er pas 1 gevonden nog en die heeft mijn dochter nu!
de tv gids schoot ook zo lekker, perfect papier! En dat je een handstand tegen de muur maakt en dan je benen wijd en dan weer iemand ertegen aan, tot 5 personen aan toe ofzo. Lollig! zie ik ze nu niet meer doen.