Ik zie in de supermarkten alleen nog maar de tubes. Sligro kan je alleen in met een pas, dus dat is wel jammer.
De Pink Panther snoepjes, had mijn oma altijd. Maar waar ze waren te vinden? Geen idee. Splash. Zat in een spuitbus en daar kon je dan met melk, een soort van milkshake van maken. Ook niet meer te vinden. Er waren ook een tijdje koalabeerkoekjes te koop, daar zat chocolade in. Kan ik ook nergens meer vinden.
de riooldrap, vieze luiers, apesnotjes, mierenzeikers en de smultietjes niet. waar was dit ookal weer van komt me bekend voor maar weet het niet meer
Vroeger.... ik denk zo'n 20 jaar geleden had je caramelpasta in een blikje. Papiertje om het blikje was bruin/caramel kleurig met gezichtjes er op. Ik geloof dat er een bruin plastic dekseltje bij zat. Dit mis ik soms nog steeds! Ik heb eens de caramac in pot geprobeerd en dit was echt smerig! Groetjes Cynthia
Het ging toch om vergeten dingen? Nog twee: kokosbrood en die PEZ-snoepjes! Beiden nog wel te krijgen (PEZ moeilijk!) maar als ik ze zie liggen kan ik er nooit aan voorbijlopen haha! Liefs
Vroeger suikerpapier is er nog maar zie je minder vaak Ook denk ik dan toen had de twix de naam ridder Maar iets wat niet meer bestaat moet ik diep denken .... Ik kom er niet op
Twix was vroeger Raider inderdaad. Verder nog: Lila Pause Bisc& met m&ms McRib bij de Macdonalds, enkel nog in Duitsland
Zoete zwart op wit in een zakje met een pandabeertje er op. Heb de zoete zwart op wit gevonden maar dan in een pot. Van die grote smarties, zo groot als een 50 eurocent ongeveer. Heerlijk waren die..
Die harde balletjes hebben ze nog hoor, heb ze laatst bij AH gehaald, maar mijn gebit kan er niet meer tegen
rol ijs (leek op een grote worst ) in plastic en dan sneed je er een plakje vanaf... hadden we vroeger altijd in huis