ja die kan ik me ook nog wel herinnerren ... ik vond ze niet zo lekker trouwens ik had vroeger trouwens ook de wereld aan trollen.. van groot naar klein! (plaatje van het internet hoor
Had het al eerder gemeld maar die grote brokken druivensuiker krijg je hier gewoon bij jamin hoor je moet er wel om vragen want het staat niet zomaar ergens erbij ... groetjes nicole ..
Nee bedoel echt de lion met pindakaas. Was een lion in een blauwe verpakking. Die vond ik echt heerlijk, maar zijn helaas niet meer te koop.
Ow ja kinderen voor kinderen. Heb vorig jaar op mijn vrijgezellenfeestje nog samen met esthertje80 op een onbewoond eiland gezongen in een of andere karaoke bar in amsterdam haha.
Jaaaaa fabeltjesland....ik dacht dat ik de enige was die daarmee speelde....niemand in mn omgeving kent het Mn moeder heeft alles nog bewaard voor als ze oppaskindjes krijgt en straks voor haar kleindochter
Keken jullie ook altijd naar die tekenfilm: De dieren van het groene woud? Bijna niemand in mijn omgeving kan zich dat herinneren...
Moest heel diep graven, maar nu weet ik het weer. Ovide vond ik ook altijd leuk: 'kijk uit malloot een kokosnoot, Ovide en zijn vrienden Weet je wat ik mis, de Mexicano ribbel chips van Smiths En de extra thick slices paprika en bolognese van Croky. (ja, chipsverslaafd hier).