Is dat met die dieren die moesten vluchten uit het bos omdat het bos gekapt werd? En onderweg gingen er heel veel dieren dood?
volgens mij zijn dat die dieren met een vlaams accent ik was vroeger helemaal wous van de kleine zeemeermin. er was zelfs een periode dat ik het elke dag keek. en toen ik iets jonger was vond ik david de kabouter het einde.
Ik keek vroeger ook altijd naar een tekenfilmpje over van die kleine mannetjes in ons lichaam. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven maar dat moeten dan onze cellen enzo voorstellen.Vond ik helemaal geweldig. Ja de kleine zeemeemin heb ik ook helemaal grijs gekeken elke dag de video band in de speler en als het afgelopen was meteen weer terug spoelen en opnieuw kijken. Totdat mijn moeder het echt helemaal beu was en de band heeft weggegooit. Laatst had ik voor de gekheid van een vriendin de dvd ervan gekregen ...ik die natuurlijk meteen opzetten en wie komt binnen...MAM ze had het nog niet gezien maar herkende ook meteen de stemmen ervan toen ze al in de gang stond.
hahaha ahhh dat is zielig, zomaar weggooien! ik had zelfs TWEE tapes. toen ik de 1e avond met yelena thuis was vanuit het zkh, was de kleine zeemeermin op tv. ik weet niet waarom maar werd er helemaal emo van...alsof ik me ineens besefte dat ik nu geen klein meisje meer was maar een heuze mama. dat programma met die mannetjes ken ik wel, das van 'zo werkt je lichaam'. je had er ook boeken van en die spaarde ik. Ohjaaa DR. SNUGGLES ! En Dommel
Karnedrank( Soort va Yoki met karnemelk gecombineerd) Was zoooooooooo lekker. Kan de smaak nog terug halen en dan hebben we t over een jaar of 25 terug!
Zo werkt je lichaam misschien? http://nl.youtube.com/watch?v=Kvglm8iftg0 Schiet me net nog 1 te binnen.... Suske en wiske En Tante Sidonia En dan natuurlijk Lambik en Jerome Zijn beste vrienden En gaan altijd samen Op avontuur en keert samen weer om Jeetje wat een geheugen
En weet niet of ie al genoemd is... De gummieberen Als ik het me zo allemaal bedenk, lijkt het net of ik mn hele jeugd naar die kast heb lopen loeren, maar was eigenlijk altijd buiten 8)
2 jaar geleden zijn wij naar de Ome Willem show geweest in de schouwburg hier. Flashback moments. Natuurlijk waren types zoals August en de Grote Grijze Geitebreier enzo er niet, maar voor de rest wel hoor ... en dan zit de zaal vol met ouders met hun kroost en de ouders (en de "ouderen") hadden nog de meeste lol. Je zag echt sommige kinderen vol ongeloof naar hun moeder of vader kijken en dan echt zo'n blik van "ma-haammmmm, wat doe je nou" Ge-wel-dig.
ja david de kabouter! hier de dvd collectie laatst gehaald, voor de kids (ahum). en je had ook de freggels!
toen ik die foto zag van die trollen moest ik meteen aan plastic speentjes denken. Ik had ze in alle kleuren en maten. Die speentjes hingen aan mijn ketting, armband,sleutelhanger en ik hing ze aan mijn oorbellen vond ze fantastisch
die kan je hier in utrecht in een oud levenswaren middelen winkeltje kopen in vanille en in aardbei erg lekker en indd winner taco ijsjes hmmmmmmmm
Ik ben al tijden opzoek naar de oude: Speedy ijsjes! Dit komt omdat ik een tijdje geleden schoonmaakmiddel had dat precies naar dit ijsje rook. Ik kreeg er meteen zin in haha. Helaas kan ik ze nergens meer vinden