chips van smiths en dan mexicano smaak, oranje zak was het met ribbel chips en lekker pittig. Lays heeft nu zoiets maar is echt niet hetzelfde. OOO wat was dat altijd lekker!
ja lekker he! Heerlijk! ik heb soms het idee dat alles wat ik lekker vind uit de handel gaat!bij de ah hadden ze salmiak snoepjes, heerlijk ook, maar ook uit de handel gehaald
oohh ja dat was wel lekker... leek een beetje op het binnenste van een negerzoen... Zat in ene grote glzen pot ... Is dat niet americaans ? mis dat wel
roze stuurstokjes met witte harde binnenkant platte witte loly's met gekleurde strepen erop, kregen we altijd met sint maarten geurballen, geurpennen zo'n spelletje waarbij je allebei een 2 touwtjes moest trekken en dan de bal van de een naar de ander ging
wie kent de tekenfilm serie WIDGET ? ik vond het prachtig. heb er ook nog een knuffel van... en ik kan me vaag een tekenfilm herinnerren wat of panda beetjes ging.. en ook andere dieren...... BAMBOE BEARS! doet me nu trouwens ook herinneren: de wasbeertjes!
Geweldig die programma's, Vroeger was het leuke en geen geweld in een kinderserie... Nu als je de tv aan zet zie je veel vechten, ze kunnen beter weer de tvprogramma's van vroeger uitzenden.
Ja vind ik ook , ik vind ook dat de programma's / filmpjes / series allemaal zo druk zijn . Dat geflits heletijd , verschrikkelijk .
En wat dacht je van Ren-je-Rot met Martin Brozius Dat mis ik toch wel, jeugdprogramma's waar je graag naartoe wilde om het eens mee te hebben gemaakt ...
Wij hebben digialeTV. en op hilversum best worden programma's van vroeger herhaalt. elke maand een andere thema zeg maar. programma''s zoals miniplaybackshow, mis bouwman noem maar op komen dan op de tv... erg leuk
kennen jullie nog moordspel van vroeger? ik geloof dat ron brandsteder de presentator was.. en fort boyard, met bas westerweel. komt trouwens in de zomer op tv5monde. is nog steeds hetzelfde. groetjes, miranda
Vroegah had je ook chips van Smiths in een lichtblauwe zak. Soort heel pittige paprika. Men, wat waren die lekker!