@setteke...zie je naam staan en schiet me net een geweldig programma te binnen. Seth en Fiona van Paul de Leeuw Met die duitse homo Freek......Sethjeeeee, kroeskottie en moetie moetie moetie
offuhh .... Ron's ... Honeymoonquiz ... *neuriet* Want engelen bestaan niet maar een bruidspaar zoals zij. Vind je eenmaal in leven en daar blijft het dan wel bij. Ik ruik de rozengeuren en zie de maneschijn. Een geheel toch vele kleuren. Nee een paar zoals zij zal er nooit en te nimmer meer zijn Dzeez ... voel me wel oud worden ineens ...
ja. dat wel, maar heel veel series zijn nederlands ondertiteld. het is nog steeds hetzelfde ford, de serie loopt daar al 17 jaar.
Ik kende het liedje (wat ik er van kon verstaan) nog wel maar heb heel lang niet geweten dat het zo heette.
Ik vond telekids altijd super met carlo en irene , met die survivalbaan met snot en zo ... hahahaha ..
en kent iemand liegebeest? dat was vroeger altijd op belgie 1 geloof ik, een groene handpop, en de andere poppen hadden mensenhanden, ik vond het doodeng (maar moest wel kijken ).
Haha ja ik was ook altijd bang voor ze maar keek wel Ik keek ook altijd Kippevel vond het erg spannend. En ik weet niet of het genoemd is maar ik mis dat ene ijs, Solero Shots. Het waren van die groene citroen balletjes in een beker, ik heb ze wel pas in cola smaak op maar die citroen zie ik nergens meer Die waren zo lekker fris van smaak
Ik herinner mij nog van die flesjes met zwart wit poeder, knipte wij de topje eraf en zogen wij het eruit. Later werden ze uit de handel gehaald omdat er aantal kinderen in het dopje waren gestikt
De droomshow was toch met derrie op hun kop ofzo? En dat ze op een balk moesten balanceren en dat het lekke alsof ze in een computergame zaten?