http://www.youtube.com/watch?v=jI4Qg17Ycp0 op het einde van deel 3 heb je dat leuke eind lied! ooojaaaaa kwam deze ook nog tegen : GEEF NOOIT OP
weet niet of het telt maar de aldi had altijd de allerlekkerste chocoladevla van de hele wereld (hihihi overdrijf graag) maar die lag niet in de koeling. Is gewoon niet meer te krijgen
Ik zag telekids voorbij komen, ik was hierbij bij de laatste aflevering, en overhandigde toen de bloemen aan Carlo en Irene samen met mijn zussen :smile:. Alleen moest nog wat zeggen , maar omdat ik nog zo jong was en hartstikke zenuwachtig klapte ik dicht...
Hele kleine pakjes Camel sigaretten waar er 10 inzaten, voor 2.50 gulden. Moest er laatst ineens weer aan denken
stuif es in met ria bremer, bleef je gewoon voor thuis op zaterdagmiddag 8) 8) opnemen kon toen nog niet en van uitzending gemist hadden ze ook nog nooit gehoord het leukste was altijd als die balk met kunstwerken naar beneden kwam. de school die de mooiste knip/plaksels of werkstukjes had gemaakt werd uitgenodigd om de volgende uitzending bij te wonen. zat je daar thuis op de bank mee te schreeuwen en te wijzen in welke richting ze een plakwerk van de balk moest pakken http://www.youtube.com/watch?v=8Xk0AcUbpDw
Die kun je op stations nog gewoon uit zo'n snoep automaat halen, heb ze hier in Gouda gekocht maar ook op Utrecht centraal
De Freggels! "Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag, zingen doen we vlot, in de Freggelgrot!" en pisang ambon cream (dronk ik met mijn vriendin toen we 16 of 17 waren stiekem), ik vraag er eens in de zoveel tijd weer naar bij de slijterij, maar het komt echt niet terug...
Freggles keek ik graag! Met die werkende mannetjes en die hond boven de grond en de grote storthoop. De vraag is wel of je dat nu nog lekker vindt frapsje. Ik had dat met martini. Dronk ik vroeger best vaak, nu vind ik het niet lekker meer. Maar jammer dat je het niet meer kunt krijgen!
Ja die kocht ik vroeger ook. Ideaal. Ik had als tiener weinig geld ( belachelijk om dan te roken, ) en dan kon ik twee sigaretten per dag roken ongeveer. Raider, geknipt voor de trek ( ik was twaalf toen werd dat Twix) Gaaf He! Koud he! Theo en Thea ( lekker flauw en smerig) Rambo en Rambo
Dufty's! Weet je nog, die kleine plastic poppetjes die naar kauwgomballen roken. Je had zo'n boom waar ze in woonden enz. Vond er laatst nog 1 tussen m'n oude speelgoed, en hij stonk nog steeds naar kunstmatige aardbeien!