Of van die grote gekleurde elastieken die je bij 2 mensen om hun enkels deed en dan iemand anders die allemaal 'kunstjes, dansjes' ging doen tussen 2 elastieken. hahaha zo lang geleden. En die spenen zoooo daar had ik nooit meer aan gedacht. zo leuk!
Die heb je nog steeds en ze kosten echt maar 2 euro ofzo. Had ik pas gekocht voor de verjaardag voor het zoontje van mijn nichtje en was echt het suc6 van de dag . Vonden die kids helemaal te gek.
JAAA! Elastieken, mijn god dat hebben we wat gedaan op t schoolplein. Ik deed t zelfs thuis in de woonkamer en dan gebruikte ik 2 stoelen om dat elastiek vast te houden.
push up framboos, nu heet het peep-up geloof ik. Van die ijsjes, ze hebben ze nu in cola en sinas. Toen ik op de basisschool zat ook in framboos-smaak, elke week van m'n zakgeld bij de benzinepomp langs, haha En een paar jaar later waren ze nergens meer te koop!
Ja dat was leuk, wij deden altijdtijd ELA-STIE-KEN (springen van links naar rechts), erin, eruit, erop, draaien..en toen was ik hem ff kwijt