Ik drink liters punica, maar Oasis krijg ik echt niet door mijn strot. Ik vind oasis meer op Chaudfontaine limonade lijken.
ooh Chaudfonteine... de groene vind ik zo lekker in de zomer Punica verkopen ze hier bij de plus volgens mij ook gewoon.
hmm en om dan niet alleen aan snoep te denken De lolobal is terug Verwondert me dat ik nooit wat gebroken heb
zo'n bal met een schijf erom heen (lijkt op een planeet). Op die schijven moest je dan staan en dat die bal tussen je voeten klemmen en springen....en dan heeeeel goed je evenwicht bewaren Als je er teveel mee gesprongen had dan had je nog wel eens kans dat die bal eruit floepte
Waar ik gelijk aan moest denken zijn die koalabeerkoekjes die iemand al zei...mijn moeder heeft 3 maanden in het ziekenhuis gelegen toen ik een jaar of 6 was en toen mochten we altijd op vrijdag zo'n doosje halen in het winkeltje! die dingen waren zoooooo lekker!
vroeger had je ook de koetjesrepen(chocoladerepen) die haalde me moeder altijd voor ons. zag ze laatst ineens bij de jumbo leggen wist niet meer dat ze bestonden maar ze bestaan nog wel. en die spaghetti kaugom kan ik me ook nog wel herrineren. groetjes
kent iemand nog die knuffelberen ( allé aapjes eigenlijk) monchichi? hier vind je ze alleen nog op een rommelmarkt maar weet dat ik als klein meisje zo'n heel familie had ervan
mijn vader zei dat ook altijd! haha. hebben jarenlange elke soort pasta geprobeerd, maar geen een die zo lekker was als die dunne stroperige berenpasta zou die echt nergens meer te krijgen zijn?
ik speelde vroeger met lady lovely loks en van die vogels met lan haar. ik had een miss make-up. dat zie je allemaal niet meer. oh ja, die lolobal van eerder hadden wij ook en een pogo stick. groetjes, Miranda