Hahaha popples, jazeker. Enneehh Troeliewoelies?! Ik had er een als je er in kneep gaf ie licht. En Holly Hobby....
Ja, ik had die witte als knuffel en ben die helaas kwijtgeraakt. Nu ben ik al jaren naar dezelfde op zoek, helaas zonder succes.
já! en duimdrop! en monchichi ligt hier nog steeds in de kast (zijn weer opnieuw verkrijgbaar trouwens zag ik laatst!) en de troetelbeertjes, ook zo fantastisch mijn vriendinnejte had ook zo'n lolobal, pret verzekerd en natuurlijk 'béregoed'
Waaaaah, ik krijg allemaal flashbacks van vroeger! Weet niet of het al genoemd is, maar ik mis de echte kindercola van vroeger! Elke zaterdagavond, samen met mijn zusje in bad en dan naar de mini playbackshow kijken. Beide een flesje kindercola en een bakkie chips erbij (Nibbit) en we waren de gelukkigste kinderen op aarde
hier was het altijd zaterdagavond vara-avond. en dan inderdaad een of twee glaasjes cola met 1 bakje chips. heerlijk genieten! toen stelde ik chips nog veel meer op prijs
Heb ik vorig jaar nog bij de C1000 gehaald als verrassingstoetje na een bbq! Ik had er ook van die ronde wafeltjes bij waar je dan je tong aan kapot likt, echt super! Iedereen was blij
Ow en slime! Dat groene chemische spul in een potje! Wij maakten zelf ook smurfensnot, zeepsop in een boterhamzakje en daar liep je dan de hele dag mee te goochelen
Loloballen, ja, geweldig, ik kon loloballend touwtje springen en van de ene lolobal op de andere springen. Vond dat erg leuk om te doen. Een troetelbeer heb ik nooit gehad. Weet je nog die speeltjes van een soort half doorgesneden rubberen bal, die je binnenste buiten kon keren en dan omhoog plopte? Die waren toen opeens uit de handel, omdat sommige kinderen hem op hun oog hadden gedaan en dat eruit werd gezogen! En die armbanden die je tegen je pols moest klappen en er zelf omheen draaiden? Ook zo'n hype, helaas bleken sommige wat scherpe randen te hebben en sneden sommige kinderen hun pols er mee open, dus ook uit de handel gehaald. Traplopers, buttons met smileys, trollen, weet ik wat voor een hypes er allemaal voorbij zijn gekomen.
Kent iemand nog Greenspot? Kreeg ik altijd bij mijn oma! En ulevellen? Van die platte snoepjes in een pastelkleurig papiertje met een halve spreuk erop......
haha erg leuk topic.. ik zal nooit de drakeeltjes van vroeger vergeten maar er is vast niemand die dat hier kan? enne zag iemand over groenteboer enzo? bij ons in het dorp komt nog gewoobn een groenteboer en melkboer elke dag en kaasboer 1 x in de week.. kun je dus ook ouderwetse spulletjes kopen geweldig!
Volgens mij was dat vroeger overal hetzelfde hihi....hier dus hetzelfde ritueel toen we kabel hadden, daarvoor was het zeg 'ns AAA Die halve plop dingen hadden wij ook idd... En smurfensnot (shampoo of boter in een plastic zakje en maar friemelen tot ie knapte en de halve bas onder de shampoo zat 8) Waar je als kind al niet blij mee kan zijn
Mijn vriend denkt ook even mee Caraco ijs met bijbehorend liedje: 123 je proeft het zo, dat is ijs van caraco mexicaantje oranje hoed, caraco ijs, geweldig goed! 3-es cola Pretletters, lachebekjes, fuifnummers en roasties (chips) Champagnepils heet nu trouwens campagnepils en is van het merk Raak, net als de gazeuse limonade. Ik drink het nog best vaak, want het is light
is dat laatst niet herhaald, heerlijk! keken we ook naar. net zoals de bijna realtlife serie '12 steden, 13 ongelukken'. dat was toen al shockerend en zo'n 'andermans leed' serie, had me niet kunnen voorstellen wat je tegenwoordig allemaal op tv ziet dan hahahaha
Bum-bum ijsjes! =P~ rood ijsje op een blauw plastic stokje met daarin een gele kauwgom! Volgens mij moeten die nog ergen te krijgen zijn want 2 of 3 jaar geleden hebben mijn zus en ik ons daar misselijk aan gegeten, sinds toen nergens meer gevonden..iemand een idee?
Weet je wat ik echt mis en NOOIT meer heb gezien... Bloopers ( of blaupers, weet niet) was chips en beetje in de vorm van en tong, en ze stonken zooo in een groene zak En de overheerliujk crispy-roll.... veel bij tankstation gekocht nu nergens meer. Soort lange stengels 10-12 cm lang. chocolade dan een soort chrispy laagje en van binnen witte zoete '' iets'' En.... respect en begrip voor elkaar