niemand die drakeeltjes kan? van de rode snoepjes die eruitzagen als een draakje en peperemunt achtig waaren?
ik keek altijd naar : De Uitdaging met Angela Groothuizen. Vond ik altijd zo mooi om te zien. (En nu vraag ik me af WAAROM?)
ik weet niet of het al genoemd is want ik heb nog niet alle reacties door kunnen lezen... Borsthoning, dat kreeg ik altijd van mijn moeder als we op de markt waren. Van die brokken waar je lekker lang mee deed maar wel alles door ging kleven. Heerlijk.
vooral de chocopasta beregoed mis ik. Heleboel van de snoepdingen zijn trouwens te verkrijgen bij het zwembad!
Monchichi aapjes zijn er weer: bij de Toys-R-us! Die snoepjes met een halve spreuk ken ik als ijsbonbons. Moeten ook nog te vinden zijn. En die Bloopers, die waren ook lekker ja! Kennen jullie Herschi cola? Volgens mij zou ik het nu echt niet lekker vinden, maar wij hadden het vroeger altijd in huis. Net als Herschi sinas en Herschi Up. In van die groen geribbelde glazen flessen. Glazen frisdrankflessen! Zijn ook bijna uitgestorven En we kochten het bij de MIRO. Sjee, da's lang geleden
ik speelde met trollen, met allerlei felle kleuren haar.... ennuh vele speentjes om mijn nek echt vreselijk! Waarom worden sommige dingen otch een rage terwijl het ECHT niks voorsteld!
ja ik ken ze. vond ze alleen niet zo lekker geloof ik. en wie kent de housetut nog en de housebroeken! vet voor schut!
Die speentjes ja! Hele verzamelingen had ik. En er werd ook gezegd dat je ze niet in je mond mocht want ze zouden kankerverwekkend zijn!
ik ken ze niet maar mijn vriend wel en die zegt dat je er ook in kon praten. luxe uitvoering. sirenes zegt ie ook.
hahaha mijn vriend vind het ook helemaal leuk dit. zit allemaal mee te lezen en ook te bedenken. maar die kent weer heel andere dingen als ik want hij is 10 jaar ouder als ik. wie keek er trouwens naar medisch centrum west> ik was altijd helemaal verliefd op dokter jan. heb heel de serie op dvd. al compleet grijs gedraaid oh en voor de liefhebber van monchichi. www.funtopia.be
il lees punica: dat verkopen ze nog wel (golff) maar van punica had je ook een zakje met poeder dat moest je dan oplossen in water en had je een liter sap ofzo. heerlijk in zomer ijskoud! mijn moeder vond vroeger massee zo lekker (is er ook nog maar niet zo als vroeger) zo waren vroeger de poeder lolly's ook zachter dan die van nu! en van die koala beetjes gevuld met chocolade (ook niet overal meer verkrijgbaar) en melk ijs? is dat nog wel te koop/?
Buttons voor op je spijkerjack ... vooral die gif groen/roze van Doe Maar. En dan het liefst zoveel mogelijk van die dingen op je jack!