Gentiaan Violet

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lisszy, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Al mijn hoop had ik op Gentiaan Violet gevestigd... het laatste wapen in de strijd tegen spruw! Dus ik eergisteravond aanbrengen met een wattenstaafje (geklieder), mijn meisje aanleggen maar zegilde het uit! :( Ze maakte rare smak geluiden en haar tong was helemaal paars. Maar mijn tepels werden niet paars? Dat moet toch juist wel?! :(
    Ik heb het niet weer geprobeerd...

Doe ik iets verkeerd?!

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

#2 appeltje, 23 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2010
    Het klinkt alsof je het goed doet.... Het was ook mijn laatste redmiddel en ik ben er zo vanaf gekomen.

Ik legde alleen daarna niet aan, maar depte het teveel aan gv met een hydrofiel of spuudoekje weg. Je kan het daarna apart met een wattenstaafje op je tepel aanbrengen. Ik had voor mijzelf de gentiaan violetcreme, dat was al gemengd met lanoline.... dat was makkelijker opbrengen.

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Maar jij bracht het ook aan met een wattestaafje in het mondje? En waar dan; gehemelte, toch en wangentjes?
    En je tepels behandelde ja apart met en de vloeibare gentiaan of alleen de zalf?

Dank alvast!

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik liet het wattenstaafje helemaal volzuigen met gv, even aftikken en dan over de tong (kindje drukt daarna toch de tong omhoog, dus dan komt het al op de gehemelte), wangzakken en binnenkant lippen. Ik behandelde mijn tepels met de gv-zalf. Maar je kan het ook enkel doen met de gewone gv.

Hopelijk gaat het bij jullie werken!

Deel Deze Pagina