Hoi Hoi, Het weekend ben ik bij een vriendin geweest, en ik dacht dat me meisje in de nacht was gestoken door een mug, maar die bultjes waren zo klein, en telkens leken er weer een paar bij gekomen te zijn.... Nu heb ik het dus aan verschillende mensen laten zien en iedereen zegt dat het vlooienbeten zijn Nu is mijn vraag of iemand weet wat ik er tegen kan doen? Ze heeft er erg veel last van! Ik heb ze zelf ook maar vind het veeeeeel erger voor haar, en zij het graag wat verzachten.
dat zat ik me ook af te vragen, of dat kan, maar dacht misschien dat dat niet kon omdat het toch meer gericht is naar andere beesten en weet niet hoe die bultjes erop reageren, er zitten er namelijk heel veel in haar gezicht
jaa op haar wang, benen, armen en op haar rug 1, ik denk dat de vlooien ook in haar bed hebben gezeten???
Heb je daar een bedje gebruikt want anders heb je ze dus mee naar huis genomen!! Bah.. Hier ook eens een plaag gehad door een zwerfkat die binnen was komen lopen........ Maar je kutn daar gewoon azaron voor gebruiken...al zou ik liever iets anders erop doen. Gewoon een koelende gel ofzo... Calendulan (heet dat zo...) van vsm is ook goed ertegen...verkoeld en verzacht de huid. Verder zo min mogelijk laten krabben dan gaan ze het snelste weg! Anders blijven ze opkomen....en blijven ze jeuken ook...soms zelfs pijn doen! (ben er zelf alergisch voor....dus bij mij zie je ze ook terwijl bij een ander je niets ziet!)
dank je wel voor je reactie! ik ga dat straks gelijk halen!!! jaa we hebben daar geslapen, ik heb ze er ook een paar, en ook gekomen toen ik daar in bed lag heb al me huisdieren al een extra keer gedruppeld vandaag
ik zou niet weten wat voor ziekte? want meestal beginnen de bultjes dan op de romp toch? en bijna overal waar ze de bultjes heeft zitten er een paar naast elkaar, en ik heb er ook zo en zo 1tje...?
zoals bij dit jongetje is het bij mij ook...maar dan vaak nog ietsjes roder dit is meestal na krabben het gevolg! View attachment 88569
jaa zo ziet het er volgens mij een beetje uit, alleen zij ze op haar wang nog niet open, ze ligt nu te slapen dus kan het niet helemaal precies voor me halen.