Vergis jij je vaak in personen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nope mijn gevoel over iemand klopte altijd eigenlijk....
    Ik heb ook weinig vrienden omdat ik altijd eerlijk ben en gewoon aanvoel wanneer mensen liegen en daar heb ik zooo'n hekel aan.
    Het is gewoon iets in mij dat het los maakt en heb het nu al een aantal keren gehad,uitgesproken, werd tegen gesproken en uiteindelijk toch gelijk gekregen...!
    Dus ik weet meestal wel wanneer mensen wel of niet deugen..

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Zo ben ik 2 x de fout ingegaan met hele goede vriendinnen (ex)

2 jaar geleden vroeg ik mijn beste vriendin seremoniemeester te zijn op m'n bruiloft.
    Het begon allemaal heel hoopvol, maar moesten na een tijdje vragen of we nog wel een vrijgezellen feest kregen.

Het trouwen zelf was een ramp, ze deed helemaal niets!
    Niemand wist wat ze moesten doen, en niemand heeft een bedankje gehad.
    Ze zat alleen maar buiten met een vriendin van haar waarvan de relatie over was!

Andere x was toen ik besloot te gaan scheiden belde ik verdrietig m'n vriendin op, zij heeft wel 1000x bij mij op de bank zitten janken als dr vriend dr weer eens dumpte.
    Ik wou even m'n hart luchten.
    Maar ze zei: jij wou zo graag scheiden, dan moet je maar op de blaren zitten, heb nu genoeg problemen van mezelf om die van jou er ook nog eens bij te hebben.
    Ik heb toen gelijk met haar gebroken.

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    ja ook hier heb ik me ooit flink vergist in mensen,in je gezicht aardig doen,maar bij de 1e de beste tegenslag keren ze je de rug toe.
    Helaas,pindakaas,snap soms gewoon niet waarom...

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hier 1,5 jaar bevriend met een stel en ineens hoor je 7 maanden niks meer, wij belde smste mailde echt alles ,maar geen gehoor niet eens een smsje ofzo! tot ze ineens belde alsof er niks aan de hand was jah doeiii dan hoeft het voor mij ook niet meer!

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Je hebt groot gelijk! ;) zwaar irritant is dat. Dan ben je ineens weer belangrijk.

Deel Deze Pagina