Hartstikke bedankt voor alle lieve felicitaties, we hebben net het nieuws gehoord dat mn hcg meer dan verdubbeld is echt toppie. 30 Oktober zal onze eerste echo zijn.
hey vergo wat top zeg dat jullie weer zwanger zijn. dylen* en dinand* zullen erg trots op hun broertje of zusje zijn.(misschien 2?) geniet ervan en ik duim voor jullie dat de echo meer dan goed nieuws zal brengen voor jullie liefs susanne(juli-mama)
Vergo, ook van mij van harte gefeliciteer hoor. Wat geweldig dat het gelukt is. Ik hoop dat jullie heerlijk gaan genieten en dat alles goed gaat en blijft gaan!
ooh wat super! Van harte gefeliciteerd! Wens je een heel fijne en goede zwangerschap toe! Liefs, Paula
Lieve, lieve Vergo! Langs deze weg, nogmaal van harte gefeliciteerd! Ben zo ontzettend blij voor jullie. Heb zoveel aan jullie 4tjes gedacht de afgelopen tijd! Dit is jullie zo gegund! Liefs Wendie
Lieve Vergo, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Vind het geweldig nieuws dat jullie weer een kindje verwachten..wens je een hele fijne zwangerschap toe en dat jullie straks een mooie en prachtig kindje in jullie armen mogen houden. Het is jullie echt gegund. Liefs, Christie (juli 2008 mama)