Ik ben erg benieuwd of de Nub-experts het goed hadden of niet bij je echo tussen de 12 en 13 weken! Ben erg benieuwd! Bij mij denken ze allemaal een jongen en ik weet nog niet of ze het goed of fout hebben, volgende week woensdag weten we het precies op dit tijdstip! En laat ik het weten!
Ik kreeg verschillende reacties. Iris en meidenhuis hadden het bij mij goed, de rest van de NUB-experts niet....dus heb maar niets op de poll ingevuld.
@melanne, thanks nu hopen dat er veel reacties komen @Meike1, o ja dat kan ook nog uhmm kijken of er nog een regel bij kan van sommige wel sommige niet maar bedankt voor je reactie
Tussen de 12 en 13 weken al een geslachtsbepaling? Zou ik wel heel knap vinden! heb vandaag weer een echo, als er echt goede resultaten uit de poll komen wil ik mijn echo hier ook wel even laten zien aan de NUB experts! ( waar staan NUB voor eigenlijk????)
Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com Dit is de uitleg! Het is geen gesl.bep. het is een schatting/gok wat het waarschijnlijk is, maar 100% kan het nooit zijn anders hadden echoscopisten dit na zoveel ervaring ook wel met 12 weken kunnen doen. Ik krijg mijn gesl.bep al met 15 weken dat is al vroeg maar dat is dan wel 100% tenzij deechoscopiste anders zegt Super leuk moet je doen Druif, hartstikke leuk just for fun
Aha! leuk! ( alleen heb nog niet echt kunnen begrijpen waar NUB voor staat? ) Maar leuk zeg... ik denk dat ik mn echo misschien ook wel plaats hier op t forum. ga sowieso rond de 16 weken nog een pretecho doen, we zijn gewoon vreselijk nieuwsgierig Dus kan ik meteen checken of het heeft geklopt!
Over 2 weekjes weet ik het zeker. Denk wel dat ze het goed hebben aangezien dat ook in het ziekenhuis is gezegd met de 12 weken echo.
Leuk dit topic ik ben heel benieuwd of het klopt bij jou Mijn gevoel zegt bij jou een meisje Zelf ben ik ook heel benieuwd.. over 2 weken mag ik misschien ook een echo plaatsen als het een goede nub-echo is, haha
Spannend he Adora ik denk bij jou ook een meid...nog even geduld samen Iig kan ik nu mijn eigen poll niet eens meer invullen omdat ik nu meerdere antwoorden heb dus uhmmm stom van me had sommige wel sommige niet erbij moeten doen maar beetje laat Ik spreek je weer in ons eigen topic
Ik ben ook wel benieuwd bij wie ze het allemaal goed hadden! Bij mij zeiden ze allemaal een jongen en iris zei zelf 99% zeker een jongen! Wij weten binnen 4 weken het geslacht! Spannend!
Spannend! Nee ik ga geen andere maken Degene die meerdere antwoorden hebben kunnen dat evt. hier zeggen en anders niet reageren, het gaat ook uiteindelijk om wel of niet goed! Zoals bij mij, meeste zeiden jongen dus ik zeg dat het goed is!
Ok sorry... Dacht dat je t had over aanpassen in n berichtje vandaar dak met t idee kwam hopelijk komen er meer reacties...
Gekkie hoef je toch geen sorry te zeggen! Er zijn al zo weinig reacties dus zou jammer zijn als die paar dan weg zijn, dat is ook een reden Nou wie heeft nog meer nub-ervaring en wil deze delen met ons ???