12 weken echo gehad vandaag :)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Minimuisje, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vandaag de 12 weken echo gehad!

Ik voel me weer helemaal zwanger nu! Hihi! Het was echt weer geweldig! Ons babytje lag eerst te slapen en werd dus wakker gemaakt voor de meting, omdat hij of zij helemaal opgekropt lag te slapen hihi! Was echt grappig, want toen hij of zij wakker werd zag je ineens de armpjes de lucht in komen en begon gelijk heen en weer te bewegen! Op een gegeven moment was het ook aan het draaien in mijn buikje!

Hartje klopte ook weer mooi... Helemaal verliefd op ons babytje hihi! :) En eigenlijk zo raar... net 12 weekjes oud en dan al helemaal compleet! Je zag alles heel duidelijk gewoon... neusje, voetjes, handjes, *zucht* hihi! Jammer genoeg duurt het nu weer 8 weekjes tot de volgende echo...

Foto's volgen nog, die worden vanavond ingescand! :D

(Moest het toch echt even kwijt! :D:D:D:D)

Gr. Miranda

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Miranda, goed nieuws!! :D :D
    Kan me voorstellen dat je er helemaal bij weg aan het zwijmelen bent, dat deed ik ook toen ik mijn kleintje zag bewegen in mijn buik ;) :flower:
    Wat een prachtig gezicht is dat :)

ben benieuwd naar de foto's !! :D

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Leuk is dat he, om zo'n mini-mensje in je buik te zien. Lekker genieten meid.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lekker he!!!!

is echt gaaf!

geniet ervan! en ook van je friet met zuurvlees! hha

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi meid!!

Gefeliciteerd met de goede echo!! Super hoor, lekker genieten!!
    Ik mag 20 sept weer, dan ben ik 13,5 week en als ik jou verhaal lees heb ik er al weer zoveel zin aan!!!
    Spreek je gauw weer!

Groetjes Leonie

6. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Leuk he!!! Ik vond het ook zo leuk de eerste keer toen de baby tijdens de echo ineens een "koprol" maakte in mijn buik :p

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb de foto's in mijn album gezet! Als je ook goed kijkt zie je hoe lui dat hij of zij eigenlijk erbij lag! :)

Beentjes omhoog tegen de wand op en ook na het uitrekken en draaien lag hij of zij op precies dezelfde manier weer als toen de echo begon, hihi! Beetje lui aangelegd blijkbaar :) hihi!

Gr. Miranda

Deel Deze Pagina