Niet met en niet zonder

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LW85, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wij willen graag een tweede kindje! Kriebelt al langere tijd vooral bij vriend, maar laatste tijd ook erg bij mij!
    Ons zoontje hebben wij te danken aan het gebruik van puregon (spuiten).

Momenteel ben ik al bijna een jaar van de pil af. Dit ging eerst prima, cyclussen van 35-60 dagen. We hebben geen haast dus het was beter dan voorheen, cyclussen van meer dan 120 dagen.
    Helaas heb ik nu al een maand of 5 last van veel/vaak bloedverlies.

Mijn cyclus lijkt ongeveer een maand te duren, alleen heb ik dan wel 3 van de 4 weken bloedverlies.
    Vaak begin van de maand helderrood bloedverlies (geen krampen oid) dan afnemend, na ongeveer 2 weken is het minimaal bruinverlies en na een paa r dagen weer helderrood wat weer toenemend tot zoals begin van de maand.
    Heel frustrerend. Ik ben al bij de gyn en ha geweest. Conclusie: geen eisprong dus onregelmatig bloedverlies.

Ik wil echt niet nu al weer de mmm in maar zo graag wel een tweede. volgens de gyn. 2 opties: of terug aan de pil, of weer hormonen gaan spuiten.
    Ik werk nu 5 dagen in de week, heb een 0-uren contract maar werk veel en kan moeilijk nee zeggen of vrij krijgen, de hele mmm kan dus eigenlijk niet bij deze werkgever. Stoppen met werken kan niet, aangezien we willen verhuizen en ik daarvoor een werkgeversverklaring nodig heb die ik alleen krijg als ik veel werk.
    Bovendien ben ik er ook echt nog niet aan toe weer 3x in de week in het ziekenhuis te zijn.

What to do? Toch maar weer aan de pil, of elke dag bloedverlies :(

2. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Betreft niet kunnen: ziekenhuisbezoeken vallen gewoon onder ziekteverlof. Waarom zou je dat niet op kunnen nemen?

Maar ja, als je het niet ziet zitten, dan zul je toch de keuze moeten maken.

Deel Deze Pagina