jullie hebben het allemaal over geld wat ik van jullie salaris ga krijgen hoop dat jullie dan morgen met een heel fijn gevoel gaan werken, kun je mij weer lekker geld gaan geven! ps.ik gun jullie alles, zelfs de ziekte die ik heb!
Fijn dat je iedereen over een kam scheert LiitleOne.. Want ik heb ook reacties gelezen die daar niet of in veel mindere mate over gingen, maar blijkbaar kan je zelf ook niet zo goed lezen (wat je veel mensen verwijt hier die reageren).
gadverdamme.. ik heb vaker met je gesproken, en ik had al een vies smaakje van jou in mijn mond, maar ik weet het zeker, je bent niet alleen lichamelijk ziek bah
Hier bij ons, heerlen, licht in de buurt van maastricht, zijn er ontzettend veel van de lelijke stokke kinderwagens! ik vind ze verschrikkelijk!! het klopt inderdaad dat de joolz prijzig is, maar dan héb je ook wat! aangezien ik het idee heb dat de kinderwagen veel gebruikt gaat worden, vind ik dat wel belangrijk. Jou tekst toch???? O arm kind toch.. Ik lees vol verbazing je reactie's hier.. Zelf mensen een chronische ziekte toewensen, wat voor persoon ben je dan?? Ik zou zeggen; Ga je schamen juist JIJ zou moeten weten dat het leven dus om veel meer gaat als geld en in jou ogen goede en kwaliteits producten..
Maar lieve schat, je begrijpt toch wel hoe dit op mensen overkomt? Je wil je handje op houden bij de gemeente, maar vind dat eigenlijk niet goed genoeg, want dan kun je niet de duurste kinderwagen kopen. Dat klinkt nogal krom. Ik begrijp dat je je nu een beetje in een hoek gedreven voelt, maar probeer alsjeblieft niet te gaan schelden of ziektes toe te wensen. Daar maak je het alleen maar erger mee.