duphaston en ongi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ior, Jun 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Weet iemand van jullie wanneer je ongi komt als je duphaston (hebt ge)slikt?

Ik heb het 12 dagen moeten slikken, en heb in de laatste week 1x 1 dag en daarna 1x 4 dagen last gehad van bruinverlies. Dat is nu allemaal weg.
    Is mijn ongi nu dan al geweest? Of komt het nog?
    Als het nog moet komen, hoeveel dagen na de kuur komt het dan?

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je menstruatie komt pas een poosje nadat je gestopt bent met de kuur. Hier was het meestal rond de 4e-5e dag na de laatste pil. Het kan ook eerder of later komen, soms duurt het wel een week. Afwachten dus, succes!

3. Ior

Ior Niet meer actief

hoelang duurt zo'n ongi dan? Is die hetzelfde als je gewone ongi?

4. cahida

cahida Lid

Jun 17, 2012
    23
    0
    0
    hou van gezelligheid, en oude meubeltjes opknappen
    Ter apel, Groningen
    he hoi,

ik heb die pillen ook 2 x moeten gebruiken, bij mij is 1 x wat bloedverlies gekomen, en 1 x helemaal niet, maar ik zou het echt niet weten, als je het zeke rwilt weten dan moet je even naar gyn/huisarts of behandelend arts bellen!
    succes!

x

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je voor het eerst zo'n kuur krijgt, kan het soms zijn dat je wat heftiger ongesteld bent. Maar het kan ook zijn dat je menstruatie weinig voorstelt. Zo'n kuur wordt meestal gebruikt als je zelf geen eisprong gehad hebt en niet uit jezelf ongesteld wordt. Geen eisprong betekent amper opbouw van het baarmoederslijmvlies. Weinig baarmoederslijmvlies betekent dat er weinig af te stoten is. Dus het kan zijn dat je maar heel kort ongesteld bent, veel korter dan normaal. Of dat je veel minder bloedverlies hebt. Bij mij stelde het meestal niet zo veel voor in vergelijking met een echte menstruatie na een eisprong.

6. Ior

Ior Niet meer actief

Oke. De vorige keer werd ik uit mezelf ongi., maar dat was maar 2 dagen. Toen geen ei gehad. En nu waarschijnlijk ook niet. Ik wacht nog eventjes af, dan bel ik eind van de week de ha weer. Hij wil dan ook kijken hoe mijn ongi is verlopen.

7. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    bij mij 1ste x 4 dagen na de laatste pil en de 2e x pas na 9 dagen na de laatste pil! Beide keren even lang en zelfde dosis geslikt.

8. Ior

Ior Niet meer actief

ik ben vandaag ongi geworden. :) het is niet heel veel, en heb ook geen krampjes oid, maar dat kan nog komen.

Share This Page