Bekijk bijlage 439895 wie kijkt er even mee. ben er niet helemaal zeker van dat het een jongetje wordt. heb zelf een heel sterk gevoel dat het een meisje wordt. wie kan me uit de droom helpen?
bij mn zoon (nu 4) was het veel duidelijker, dat icm met mn gevoel maakt me aan het twijfelen. het is niet zo dat ik liever een meisje wil oid, maar meer de twijfel. dank je voor het kijken.
Zover was ik wel haha. Maar verder kan ik er weinig van maken. Zie ik 2 opgetrokken beentjes of is dat het geslacht?
Ik denk ook een jongen. Aan de rechterkant tel ik van links naar rechts vier 'hobbels', boven het buikje. De eerste lijkt me het voetje, de tweede de knie en het bovenbeen. De derde is een heel klein hobbeltje, dat is denk ik de piemel en de vierde hobbel de balzak.
Ben geen mega expert ofzo maar ik zie toch echt overduidelijk balletjes en een piemel. Kan niet missen volgens mij!
Even iets anders: heb je door dat linksbovenin je volledige naam en geboortedatum zichtbaar zijn?? Misschien even afknippen en de foto opnieuw plaatsen
je kan altijd een pret echo laten maken dan is het vast duidelijker! ik denk een jongen maar helemaal zeker weet ik het niet ben geen expert
Aanpassen van de foto gaat niet via de tablet. Ik ga ff mn zieke dochter douchen en dan verander ik het via de laptop. Dank julkie voor het meekijken en attent maken.