vandaag weer op controle geweest bij de vk. weer zei ze dat ze mijn baarmoeder groot vond te groot voor de 28 weken eerder 32 weken. volgens de echo 4 weken geleden was het kindje op de grote van toen de 24 weken dus goed. ze heeft het idee dat ik verder ben dan we nu denken. het hoofdje ligt ook al naar beneden toe. wie herkend dit moet ik me zorgen maken of rekening houden met een eerdere bevalling?
Mijn baarmoeder is ook te groot voor het aantal weken. Ik ben nu 30 weken zwanger en de grote van mijn baarmoeder geeft 32/33 weken aan. Ik ben twee weken geleden geprikt op zwangerschapssuiker, dat zou een oorzaak kunnen zijn. Ik heb hiervan echter nog geen uitslag. Succes ermee! Gina
ik zou er niet zo heel erg bij stilstaan hoor. Hoe vaak VK's dit soort uitspraken doen en dat alles " normaal" leek is niet meer op 1 hand te tellen. Heeft ze dit aan de hand van voelen bepaald of echo? Gewoon genieten, en straks bevallen. En dan zul je zien, krijg je een 50 cm lange u van 3700 gram..hihi..
@gupsie aan de hand van voelen vond ze dat mijn baarmoeder te groot was. de echo 4 weken geleden was normaal.
Ook volgens mijn vk zit m´n baarmoeder vrij hoog. Ze heeft niets gezegd over het aantal weken maar als ik naar m´n 1e zwangerschapskaart kijk zit er ongeveer drie weken tussen (neem aan dat ze nog steeds dezelfde codes hiervoor gebruiken anders heb ik het mis). Morgen moet ik weer naar de vk dus misschien weet ik dan wat meer. Weet zelf ook niet of dit nadelen voor de zwangerschap kan hebben. Silly