1e echo en intake 25 juli

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Roba77, Jul 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Ik heb contact gehad met de verloskundige. Ik had 15 juni de 1e dag van mijn laatste menstruatie, maar dat was maar 2 dagen. Nu twijfelen we dus of dat een menstruatie was of een innestelingsbloeding. Als het dat laatste was, zou ik dus al 9 weken zwanger zijn. Nu mag ik dus al eerder komen (25 juli) om te kijken hoever ik ben en dan gelijk een intake-gesprek. Spannend :D , ik denk zelf gewoon 4 weken en een paar dagen gezien de symptomen, maar je weet het natuurlijk nooit :D

2. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    spannend hoor!!

25 juli, dat duurt niet zo lang meer :D

Veel plezier, ben benieuwd hoever je nou al bent!!!

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Vandaag is het zo ver, ik ben best zenuwachtig hoor :oops: We wachten af. Jullie horen het morgen van me :D (hopelijk goed nieuws)

4. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    succes en wie weet :)

ben erg benieuwd een fijne echo en wel even laten weten he zodra je terug bent :) en niet morgen dat duurt nog zo lang haha

5. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Hahaha ik zal het proberen, maar ik kom daarna waarschijnlijk niet meer bij de computer voor morgen. Vanmiddag eerst naar de VK, daarna even langs ouders en schoonouders (verslag uitbrengen) en om 19.00 uur komen ze van Moeders voor Moeders.

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou succes hoor en ben benieuwd!!

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    En hoe is het gegaan? :rolleyes:

8. Niet meer actief

ik ben ook benieuwd~!

9. mieke

mieke Bekend lid

ben ook erg nieuwsgierig
    hoop dat alles dik in orde is

liefs mieke

10. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Alles is tot nu toe dik in orde. We hebben een intake gesprek gehad, bloeddruk en urine waren perfect. Ik moet nu bloed gaan laten prikken (volgende week of zo) voor de rhesusfactor etc. Daarna een inwendige echo gehad (daar ik natuurlijk van tevoren naar de wc was geweest, ik wist niet dat dit niet mocht haha) en toen zagen we onze kleine spruit. En we zagen een kloppend hartje :D Ze zei dat dat waarschijnlijk pas net begonnen was met kloppen daar ik net 6 weken ben volgens haar. Mijn baarmoeder, eierstokken (geen cystes) en blaas etc zagen er perfect uit. 21 aug heb ik de 2e echo.

Share This Page