Ik heb contact gehad met de verloskundige. Ik had 15 juni de 1e dag van mijn laatste menstruatie, maar dat was maar 2 dagen. Nu twijfelen we dus of dat een menstruatie was of een innestelingsbloeding. Als het dat laatste was, zou ik dus al 9 weken zwanger zijn. Nu mag ik dus al eerder komen (25 juli) om te kijken hoever ik ben en dan gelijk een intake-gesprek. Spannend , ik denk zelf gewoon 4 weken en een paar dagen gezien de symptomen, maar je weet het natuurlijk nooit
spannend hoor!! 25 juli, dat duurt niet zo lang meer Veel plezier, ben benieuwd hoever je nou al bent!!!
Vandaag is het zo ver, ik ben best zenuwachtig hoor We wachten af. Jullie horen het morgen van me (hopelijk goed nieuws)
succes en wie weet ben erg benieuwd een fijne echo en wel even laten weten he zodra je terug bent en niet morgen dat duurt nog zo lang haha
Hahaha ik zal het proberen, maar ik kom daarna waarschijnlijk niet meer bij de computer voor morgen. Vanmiddag eerst naar de VK, daarna even langs ouders en schoonouders (verslag uitbrengen) en om 19.00 uur komen ze van Moeders voor Moeders.
Alles is tot nu toe dik in orde. We hebben een intake gesprek gehad, bloeddruk en urine waren perfect. Ik moet nu bloed gaan laten prikken (volgende week of zo) voor de rhesusfactor etc. Daarna een inwendige echo gehad (daar ik natuurlijk van tevoren naar de wc was geweest, ik wist niet dat dit niet mocht haha) en toen zagen we onze kleine spruit. En we zagen een kloppend hartje Ze zei dat dat waarschijnlijk pas net begonnen was met kloppen daar ik net 6 weken ben volgens haar. Mijn baarmoeder, eierstokken (geen cystes) en blaas etc zagen er perfect uit. 21 aug heb ik de 2e echo.