Ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest bij de gyn. Deze heeft een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of ik al wat ontsluiting had. Ten eerste deed dit al enorm veel pijn, ik weet niet of dat normaal is? Maar ik ging echt door de grond. Toen ik van de tafel af was en mijn broek weer aan wilde doen, bleek ik te bloeden. Het liep helemaal langs mijn benen en het druppelde op de grond. Er lag een aardig plasje op de grond (ik weet wel dat het vaak meer lijkt dan het is), maar ik schrok toch wel van de hoeveelheid. Ik verlies nu nog steeds bloed, wel minder als vanmiddag, maar het is nog steeds vers bloed. Ook heb ik nu enorme buik en rugpijn, dus misschien komt door dit geintje de bevalling wel op gang. Ik moest bellen als ik vanavond nog steeds bloed verlies, maar ik weet eigenlijk niet tot hoe laat ik het aan moet kijken. Het onderzoek was rond 16.00 uur vanmiddag. Weten jullie of het normaal is als je zoveel bloed verliest? Ik had wel rekening gehouden met een paar druppels, maar dit is beduidend meer.
wat vervelend zeg...vooral omdat je er ook zo veel pijn bij hebt, gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd, beter 10 keer teveel gebeld als 1 keer te weinig. ik kan je geen ervaring delen, maar wens je sterkte.
Volgens mij kan je indd bloed verliezen aan het eind van je zwangerschap of als de bevalling begint, maar dit 'moet' dan wel oud bloed zijn. Kan zijn dat ik het fout heb hoor! Dus spelt me er niet op vast, maar ik zou absoluut even bellen! Zeker voor het onzekere.. Succes!
Toen ik destijds overtijd was heeft de gyn ook een inwendig onderzoek gedaan en had direct daarna ook last van bloedverlies. In ieder geval zo veel dat ik een maandverbandje nodig had. Wanneer het precies gestopt is weet ik niet meer, maar volgens mij heeft het wel een paar uurtjes aangehouden. Die avond zijn trouwens mijn weeen begonnen en de volgende dag is mijn zoontje toen geboren... Maar als je twijfelt of als het niet afneemt qua hoeveelheid, zeker even bellen!!
Het bloeden is in de loop van de avond gestopt. Ik heb voor de zekerheid gebeld en als het eind van de avond niet gestopt was moest ik weer langs komen. Maar gelukkig was dat niet nodig. Wel nog een paar flinke stolsels verloren vanacht, maar gelukkig begon het niet opnieuw te bloeden. De pijn is helaas gebleven, heb ook geen oog dicht gedaan vannacht. Dus ik zit er aardig doorheen nu. Zo nog maar even proberen te slapen.