Ik ben zo blij met jullie! Er is hier altijd veel herkenning en begrip te vinden. Dit is in het dagelijks leven wel even anders.... Ik ben zo teleurgesteld in een "goede" vriendin van mij. Ik en mijn man hebben het "zwanger worden"heel lang voor ons zelf gehouden, tot dat ik voor de onderzoeken naar het ZH moest. Ik heb haar dit verteld en uitleg gegeven over onze situatie. Nu blijkt alleen dat ze met nog meer mensen deeld! Ik heb haar gevraagd dit niet te doen en ze zou er nu niet meer over praten. Maar dit zou je toch zeker niet te hoeven vragen?! Ik heb er gewoon een rot gevoel over....sorry wilde dit ff kwijt! Liefs bloemie
Ow meid...ook dit herken ik heel goed..helaas. Sommige mensen vinden het normaal om je priveleven met anderen te delen.. Heb ook een aantal mensen moeten verzoeken mijn leven voor zich te houden... Het is blijkbaar niet vanzelfsprekend ben ik achter. Voet bij stuk houden hoor! Je hebt daar echt wel recht op! Bah, heel rot als iemand dat zo verspreid! Van mij mag je boos worden hoor! Maar het ook weer goedmaken hoor, je hebt nu wel vriendjes nodig Ik wil je dinnetje wel zijn hoor! Als zij het af laten weten...en ik weet zeker dat er hier nog meer zijn die dat willen Elmo
Hoi lieve Elmo, Hoe is het met je? Jij bent wat dat betreft een echt ervarings-deskundige denk ik. ( jammer genoeg.. ) En natuurlijk mag je mijn vriendinnetje zijn! Gezellie! Ik hou ook helemaal niet van ruzie maken en dat doe ik ook nooit, maar het is soms gewoon ff sh*t! Liefs Bloemie
Jee, dat is een rotsituatie zeg. Als mensen iets privées aan mij vertellen, dan houd ik dat altijd voor me. Zoiets hoef je echt niet te vragen naar mijn mening. Ik zou het er verder wel met haar over hebben en zeggen hoe je je erbij voelt. Ik bedoel, dit is iets heel persoonlijks.
Balen is dit, gewoon ontzettend jammer! Hoe zou zij het vinden als je haar priveleven met anderen deelt?! Succes ermee!
Hoi Bloemie, Wat vervelend dat je vriendin het heeft doorverteld. Ik begrijp absoluut dat je hier teleurgesteld over bent. Ook ik hoor bij het groepje die hetzelfde heeft meegemaakt. Ben ook van mening dat je gewoon niet hoeft te vragen of het niet doorverteld kan worden. Dit zou juist vanzelfsprekend moeten zijn. Ik merk zelf bijvoorbeeld dat ik hier een stuk opener ben, dan tegen mijn real life vriendinnen. Tuurlijk zijn goede vrienden op de hoogte en deze leven mee. Toch vind ik het makkelijk om hier mijn hart en ziel open te leggen. Ondanks dat je elkaar niet kent, krijg je gewoon een band met mensen, die je ook echt als vriendjes gaat zien. Ik hoop dat je het rotgevoel een beetje naast je neer kan leggen en ik wens jullie al het goeds. Liefs, Elvira
Bedankt meiden, voor jullie reacties. Het is best moeilijk om er over te spreken met mensen die er niets van begrijpen. Ze hebben geen ide hoe moeilijk jij het er mee kan hebben. Op de een of andere manier schaam ik me ook heel erg. Maar hier op het forum gelukkig niet! Ik had dit weekend ook weer zo'n opmerking/vraag van een andere vriendin, maar ik heb er verder geen aandacht aan besteed! Dit voelde goed! Ik dacht gewoon " ach...je weet niet waar je het over hebt, beetje dom"
hey meid Zulke mensen die weten niet waar je mee bezig bent en wat je bezig houd. Als ze het zelf eens mee maken dan praten ze wel anders. maar ja dan is het misschien te laat . Ik kan me altijd zo kwaad maken over zulke dingen en die mensen, Als je een goeie vriendin bent dan hou je het voor je en dan kun je dingen vragen aan jou en misschien wat in verdiepen. kunnen jullie er samen over praten en als je ff een luisterd oor nodig hebt daar ben je tenslotte vriendin voor. En ze zou toch wel een beetje moeten weten hoe je in elkaar steekt. Ik wil je vriendin ook wel zijn heb je al mooi een clubje hier Ik wens je heel veel succes in het z.h. Hoe ver zijn jullie als ik vragen mag? dikke knuffel ilona
lullig hoor van die vriendin. laat mensen wat meer met zichzelf bezig zijn, inplaatsvan over een ander tepraten. maar dat kom je helaas overal tegen. succes met het afvallen en dan krijg je straks een heel mooi lief kindje.
Wat een lieve reacties allemaal! Ik wordt er helemaal blij van. @ilona: Wij mogen als het allemaal goed gaat pas in februari starten met de clomid. Nu heb ik al een echo en bloedonderzoeken gehad en moet ik dus eerst afvallen. Daarna wordt mijn man ook onderzocht. Zo ver zijn we dus nog niet! Maar ik ga er straks extra van genieten!