Dag dames Ik stel mijn vraag toch maar even hier. Ik heb afgelopen vrijdag de punctie gehad en heb vorige week woensdag Ovitrelle gespoten. Voor de punctie heb een spuit met Pethidine en een tabletje Dormicum gehad. Sinds de punctie gebruik ik driemaal daags 2 bolletjes Utrogestan. Ik zit sinds dit weekend onder de pukkels. Het is echt een drama. Mijn huid voelt als een soort maanlandschap en er lijkt een rode uitslag over te zitten. Vandaag zie ik tot mijn schrik dat het nog erger is geworden. Hebben meer meiden dit gehad en kan dit een bijwerking zijn van een van de bovenstaande middelen? Bijvoorbeeld de Utrogestan? En belangrijker nog, hoe lang blijft dit zo?? Alvast bedankt!
Ik had dit ook van het spuiten van pregnyl en tevens de eerste 14 weken van mijn zwangerschap. Daarna was het helemaal over. Komt dus hoogstwaarschijnlijk door de hormonen.
Bedankt voor je reactie! Ik dacht later dat ik misschien niet in de zon had gemogen na de pethidine. Toch de hormonentroep dus. Ik wacht het af.