Hoi meiden, Heb behoefte aan wat geruststelling... Gisterochtend m'n eerste IUI gehad. Was allemaal goed gegaan. Nu sinds vandaag last van helder rood bloedverlies en heb ook echt maandverband nodig... daarbij heb ik al hele dag een kramperig gevoel in m'n buik. Nou heb ik wel eens vaker bloedverlies rond eisprong moet ik zeggen, maar zo na de IUI bevalt me dit toch niet en die pijn in mijn buik zit me ook gewoon niet lekker . Omdat ik straks met m'n man uiteten ga, heb ik zonet tegen de pijn 2 paracetamol geslikt. En daar heb ik nu dan weer een schuldgevoel over, omdat het misschien wel helemaal niet slim is voor wat betreft de bevruchting. Zit mezelf aardig in de weg op het moment. Kan iemand me geruststellen dat deze ronde nog niet helemaal verprutst is? Zou fijn zijn . O ja, ik heb 1 week menopur (75) gespoten en dinsdagavond pregnyl (duitse variant). Alvast bedankt!
Ik kan je niet helpen, maar wil wel even zeggen dat ik na sommige echo's wel eens behoorlijk wat bloed verlies.. Gewoon omdat ze dan bezig zijn geweest daar beneden en een bloedvaatje hebben geraakt.. Bij mijn IUI heb ik er geen last van gehad, maar als ze met een echokop iets kunnen raken, kunnen ze dat met een eendebek natuurlijk ook! Misschien anders even het ziekenhuis bellen om het hen te vragen, als dat je meer gerust stelt?
bedankt voor je reactie Shadixxx. Heb er over nagedacht te bellen, maar de kans is groot dat ze zeggen dat ik het afwachten moet lijkt me... en dat is het natuurlijk ook... maar aangezien ik niet direct na de IUI bloedverlies heb, maar een dag later, kan ik me niet voorstellen dat het nog komt van de eendebek...
Och lieverd toch. Het is vast een gesprongen adertje. Ik bloed ook altijd bij het minste of geringste daar... ze zijn natuurlijk flink aan het prutsen geweest en volgens mij ben je tijdens ei ook zachter daar waardoor je sneller bloedt. Ennuh gewoon bellen hoor, geruststelling is ook wat waard! Knuffel voor jou!
Thanks Jo, da's lief en ook wel beetje geruststellend . Ik hoop dat het na een nachtje slapen wat beter gaat.
He Jo, da's wel heel snel na IUI he . Tis er nog steeds. Denk dat ik maar mailtje stuur naar fertiafdeling, want spreekuur is alleen door de week en vind het nou weer geen spoedgeval. Wil zo graag horen dat onze poging niet nu al mislukt is... En heeft J goed geslapen vannacht? En jij dus ook? .